Duo/kombivogn

Solsikke-frø

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Hva er egentlig forskjellen?Blir helt forvirra av denne jungelen av vogner [emoji16] Vi hadde Brio smile til storebror og var veldig fornøyd med den..meeen i vinter synes jeg den var litt vanskelig å håndtere på all snøen som kom. Ble anbefalt buffalo fox eller joolz day på barnas hus(men hjelpes hvor dyrt det er). Nå har jeg sett en kjempe fin kombivogn på jollyroom.. men forstår jo egentlig ikke helt hva duo er [emoji23][emoji23]

Sniker

Det er vel ikke så vanlig med kombivogn nå som det var før.
Duovogn har først bagen montert og så bytter man til sportsdel når babyen vokser fra bagen (ca 6 måneder), kombivogn så er sportsvogna der og så står bagen oppi. Var mer vanlig før og tyngre vogner

Anbefaler duovogn! Mye lettere! Finnes mange som ikke er så dyre. Og melder du deg inn i Barnevogner på Facebook er det mange som har «vogndilla» og selger fine, pent brukte vogner etter kort tid fordi de vil prøve alt [emoji1360][emoji4] så da kan du få en rimeligere vogn. Mange gode tips der og.

Anbefaler duovogn! Mye lettere! Finnes mange som ikke er så dyre. Og melder du deg inn i Barnevogner på Facebook er det mange som har «vogndilla» og selger fine, pent brukte vogner etter kort tid fordi de vil prøve alt [emoji1360][emoji4] så da kan du få en rimeligere vogn. Mange gode tips der og.

Oi,takk for godt tips,visste ikke om en sånn gruppe! Det skal jeg gjøre [emoji2]

Back
Topp