Dunpose?

Familiedrømmen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Hvordan type vognpose velger dere? Kjipt å bruke masse penger på en pose som knapt blir brukt før våren, og jeg vil da at den skal passe året etter også. Er det kun voksi urban med forlenger som er tingen? :)

Har voksi urban etter kommende storesøster :) har i tillegg fått/kjøpt easygrow grandma. Den har hull til seler i sportsvogn, er i ull og har en dundyne man kan ta ut når det blir varmere ute, slik at man kan bruke den store deler av året :) min 2åring fikk plass inni posen også ;p hun er riktig nok lita av seg, ca 85-86 cm høy og 10-12 kg :)

Vi kjøpte Easygrow (hood?) og den har forlengerdel så den kan bli 130cm lang. Det er en vinterpose. Til sein vår/sommer/tidlig høst har vi brukt fleecepose fra Buggysnuggle. Veldig fornøyd med begge deler.

Har voksi urban ja. Hadde den med forrige februar gutt også. Det var i 2014, og vi brukte den en gang og had var for varm oppi der for det var begynt å bli mildere. Men den er godt i bruk nå, han er på str 98 i klær og er lang for alderen (blir 3 i feb.) og har fremdeles litt og gå på. Så kjøper du den så har du den nok til baby er ferdig med vogn vil jeg tro :) ang disse andre posene, bugg snuggle eller hva de heter, de er korte! Bare så det er sagt. Jeg kjøpte den til våren, og den varte bare det året for året etter var føttene akkurat for lange og det så ikke behagelig ut for han så vi kutta ut den. Som et tilleggstips :P

Vi har Kaiser lammeskinnspose. Der kan du ta av toppen og kun bruke underdelen og, så da kan du bruke den som skinn med dyne f.eks. Jeg hadde hatt den i ett år før jeg fant ut av det, haha :P Det er hull til seler. Så nå bruker jeg den i sportsdelen, og har tatt av toppen, og bruker dyne til. Fester toppen igjen når det blir kaldere. Jeg vet ikke om snuppa på 2 får plass i posen, men det tror jeg kanskje. Hun er dog liten av seg hun og, som Babylykke2014&2017 sier :)

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...lleprinsen/Products/453924/SubProducts/571401

Har voksi urban etter kommende storesøster :) har i tillegg fått/kjøpt easygrow grandma. Den har hull til seler i sportsvogn, er i ull og har en dundyne man kan ta ut når det blir varmere ute, slik at man kan bruke den store deler av året :) min 2åring fikk plass inni posen også ;p hun er riktig nok lita av seg, ca 85-86 cm høy og 10-12 kg :)
Like liten som min jente som ble født i juli 2014. Nå i september veide hun 10,2 kg og var 83,5 cm lang ;)

Jeg har også kjøpt voksi urban. Ønsket å ha en i dun med ull i bunnen, fordi det høres lurt og digg ut!☺️ men sikkert mange andre som er god også:)

Back
Topp