Dunk mot magen

MiaDenPia

Elsker forumet
Ei lita snuppe 2,5 år ville sitte på fanget og satt seg på magen min, Hun satt bare ett sekund, det gjorde vondt når hun satt seg så jeg løftet henne raskt bort , men er det farlig? Hvor mye tåler magen?
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Tror den tåler ganske mye, mn slag/spark er jo ikke noe særlig uansett ;) går nok bra:)

Tror ikke det er farlig nei:) Tåler nok noen ville to-åringer;) dessuten ligger babyen godt polstret der inne. Så lenge du kjenner liv går det nok helt fint:) er nok mere farlig hvis en detter rett på magen med sin egen vekt.

Venter nr 3 4. August:)

Baby i mage er godt byskjetet. Ikke være redd kjære deg, det skal gå nok bra :-)

Det går nok bra, men hun bør ikke falle med hele sin vekt, eller hoppe med hele sin vekt på magen.
Har en på ti kg som dulter borti å sitter på magen min å han får lov så lenge det ikke gjør vondt. Ber han kose da, istede for å være brå kjekk.
Babyen ligger trygt plassert i magen, ville heller passet på livmora. Ikke for å skremme deg, men det er jo den legene er bekymret for om en gravid dame faller hardt eller blir skadet på en annen måte.

* Lillesøster ventes 19 august *

La meg rakt ut på sofaen i går etter å ha pøst inn på ett glass med saft og spist en is' og kjente bevegelse... Kjent bevegelse etterpå og, når jeg la meg. Så da er vell alt ok eller!

Hvordan merker mann om det har skjedd noe med livmoren?

Sent from my rk30sdk using BV Forum mobile app

Alltid positivt med bevegelse :)

Hvordan man merker noe vet jeg ikke :/
Men tror ikke du trenger bekymre deg for den :) skal nok en del til for at den løsner.
Har en på 1 1/2 som sagt som har klatra og dunka magen min under hele svangerskapet. Ikke noe voldsomt men har fått vondt noen ganger ja.

* Lillesøster ventes 19 august *

Jm sa til meg at det virkelig skulle være en ulykke før det gikk utover fosteret.
Og at mor skal få veldig vondt før det er noe fare :)

Mn vil vel merke d i form av smerter, blødninger eller lignende hvis d er noe galt.. :)

Har ei snuppe på 4år som er ganske mamma dalt til tider, og skal sitte mye opp på meg, hopper opp på fanget/magen og løfter en del på henne til tider :p så tror lillebror i magen her får gjennom gå for å si det sån :p og slik var det forsåvidt med Snuppa selv også, da var brødrene nesten 3år og nesten 1ogethalvt år :) og det har gått bra, så tror de tåler ganske mye, selv om det kan bli litt vondt for oss mammaer :p

Back
Topp