Dunk dunk våknet jeg til *oppdatert*

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
Og det var Hakke hakkespett som kom inn i gangen vår!!!!! Han har nok vært hos oss før for hullet var jo så stort og han hadde kommet så langt at jeg kunne se nebbet fra INNSIDEN av huset.  Det var med andre ord et høl rett i mellom. Målte det nesten 2 cm !!!!! Ute var det kjempe stort!!

Så nå setter sambo seg på post, og han som trodde jakt sessongen var over[:D]

Men vi må vel faktisk søke om å få ta'n det var visst ulovlig å skyte hakkespetten utan tillatelse, sa sambo

---------------------------
Da har jeg ringt kommunen for tillatelse for å skyte'n. He he fikk den muntlig. (Vi MÅ desverre gjøre det ellers kommer den jo til å ødlegge mer. Vi har akkurat skiftet kledning på huset heldigvis bare på to vegger, ellers måtte vi tatt opp en hel vegg for å reparere den.)
Hakke gjør dette fordi han tror at strøm måleren er et dyr som han kan spise. Han hører tikkingene til strøm måleren. 

Hihi, teite hakkespetten [8D]

Du får ønske samboeren god jakt [;)]

ORIGINAL: FjerneErna

vi hadde også trøbbel med hakkespett i fjor. men så fekk vi tips om å enten male huset blått! eller få tak i en utstoppa hakkespett å henge opp rundtom der han hakka.
kjøpte en sånn plast hakkespett i select. og etter det har vi itte sett antydning te hakkspett!!!!

ORIGINAL: ostepoppen

vi hadde også trøbbel med hakkespett i fjor. men så fekk vi tips om å enten male huset blått! eller få tak i en utstoppa hakkespett å henge opp rundtom der han hakka.
kjøpte en sånn plast hakkespett i select. og etter det har vi itte sett antydning te hakkspett!!!!

Jøss det får en si, vil ikke ha noe rival tydeligvis.  Men å male huset blått det er rimelig uaktuellt for å si det sånn.[:D]
Dessuten så tror jeg min jaktint. sambo gjerne tar jobben. Så kan vi stoppe den ut selv i tilfelle det kommer flere. Det kostet 2150kr å få den stoppet ut[:)]

hehe....da er det billigere å kjøpe i select......hehe....199 kr for sett med hakkespett og ekorn..

ORIGINAL: FjerneErna

hi hi

åååå så irriterenes, hadde ville kverket den jeg oxo. Lykke til

Back
Topp