Dunjakke til barn ca 2 år

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Vil ha en slik type jakke til mi frøken til bruk hjemme når vi er til og fra bhg og bare korte turer til butikk og slikt. Noen erfaringer med denne fra stormberg? Må være myk og veldig lett. Ikke stiv i stoffet.

Andre forslag eller er denne fra stormberg god nok? :)

72bdcea740d45bbb20c4b33ae61668dd

Den så litt tynn ut
Det er vel en tynn høstjakke?
Ja den var ikke kjempetykk. Men dun. Vet ikke gidt det holder på varmen? Har du noen andre å anbefale? Tenker en jeg kan bruke hele vinteren. Bor i nordnorge så vinteren er lang :p men mest bare til og fra bhg, til butikk og korte turer ute. Hun er varm av seg. Og har alltid body og genser under

Ja den var ikke kjempetykk. Men dun. Vet ikke gidt det holder på varmen? Har du noen andre å anbefale? Tenker en jeg kan bruke hele vinteren. Bor i nordnorge så vinteren er lang :p men mest bare til og fra bhg, til butikk og korte turer ute. Hun er varm av seg. Og har alltid body og genser under
Jeg er glad i bergans sin men de joster jo litt.
Min har hatt bergans siden han vsr 2år

Jeg er glad i bergans sin men de joster jo litt.
Min har hatt bergans siden han vsr 2år
Glad i bergans jeg og. Men denne sesongen blir det rett og slett for dyrt. Håper på å finne noe evt på tilbud

Den er veldig varm og god
Men ja litt tykk
Er liksom en litt mellomting jeg hadde i tankene. Om det fins. Varm, men trenger ikke en kokvarm en. Siden hun er veldig varm av seg fra før, og dette er ikke ren utejakke hun skal ha :)

Har den du la ut i blå. Veldig fin og lett. Myk også :) Fornøyd så langt. Men er sommer her nå, så har ikke fått prøvd den så mye enda. Men ungen på 5.5 år liker den. Må nok kjøpe en tjukkere til vintern setter inn da :)

Den fra stormberg er god og myk, har kjent på den i butikken:) Med ull under holder den jo fint på varmen

Vi hadde fra stormberg i fjor, var veldig fornøyde med den!

Back
Topp