Dundyne

Nessa85

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Junibollene 2023
Ikke akkurat babyrelatert. Men jeg er blitt så kald og fryser på natta av dyna mi. Så vil kjøpe en ny nå på black friday. Noen som har en god varm dyne å anbefale? :happy: Har sett på jysk ei Høie Trym som kommer på tilbud. Noen som vil dele dyenerfaring med meg?:hilarious:

Kjøp en som er skikkelig tykk. Feks på jysk har de «kald, varm og kjempevarm» eller noe sånt. Gå for den varmeste

Kjøpte en varm men tynn dunndyne fra Kid i fjor, er kjempe fornøyd.
Noen ganger blir det til og med for varmt og vi må sove med vinduet litt åpent om vinteren. :hilarious:

Vi har to dobbelt dyner, skulle skifte ut den ene med en tykkere i fjor vinter, og har endt opp med en hver. Jeg elsker å krølle meg inn i den, og til min mann sin store frustrasjon våknet han stadig uten dyne på natta :smiley-ashamed008
"Min" er fra Jysk og er Høie sin tykke vinterdyne i fiber, anbefales om man er en frysepinn :cool14

Vi har to dobbelt dyner, skulle skifte ut den ene med en tykkere i fjor vinter, og har endt opp med en hver. Jeg elsker å krølle meg inn i den, og til min mann sin store frustrasjon våknet han stadig uten dyne på natta :smiley-ashamed008
"Min" er fra Jysk og er Høie sin tykke vinterdyne i fiber, anbefales om man er en frysepinn :cool14
Det ente med en fra Jysk ja. Vinterdyne fra Høie. Kjennes veldig god :gen014 Var på tilbud nå! Måtte gå vekk fra dun da samboer minnet meg på at jeg fikk allergisk reaksjon sist jeg hadde dundyne:hilarious:

Det ente med en fra Jysk ja. Vinterdyne fra Høie. Kjennes veldig god :gen014 Var på tilbud nå! Måtte gå vekk fra dun da samboer minnet meg på at jeg fikk allergisk reaksjon sist jeg hadde dundyne:hilarious:
Hvilken endte du med? Skal handle dyne til mannen som er veldig frysepinn og har ikke så varm dyne som meg heller (fordi han aldri kjøper seg ny dyne)

Back
Topp