Har en tilgodelapp hos kid.. Tenke å bruke dn på en ny dundyne
ikke sommer dundyne. Liker tunge dyner
liker å kjenne at jeg har noe over meg.
Har du noen erfaring?
Har du noen erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis liker dynene litt tunge, men også vil ha dundyne, så gå for LEKA dynaHar en tilgodelapp hos kid.. Tenke å bruke dn på en ny dundyneikke sommer dundyne. Liker tunge dyner
liker å kjenne at jeg har noe over meg.
Har du noen erfaring?
Hvis liker dynene litt tunge, men også vil ha dundyne, så gå for LEKA dynaden har en veldig god fordelinga av dun og fjær (hvor fjær gjør den tyngre)
jeg er lik som deg og bruker LEKA
alt annet blir for lett
vet det er kommet nye dyner på Kid etter jeg gikk ut i permisjon, så har ikke satt meg inn i de nye, men jobber egentlig på Kid
men det du hvertfall er ute etter, som jeg sa, er en dyne med ca 50/50 fjær og dun, da blir den god, og ikke så lett å ha over seg
LEKA er hvertfall det ^^
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det 140x200, 220 eller dobbel du tenker da?
Da er jo prisen for LEKA dyna innenfor hva du hadde forespeilet deg, og er du heldig, så treffer du på 50% på alle dundyner140x200![]()
Ja, mange fine fiberdyner!Må det være dun? Finner mye bra syntetiske dyner på markedet nå som også er varmere enn dun(Brenner sterkt for dyrevelferd)
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, mange fine fiberdyner!ikkeminst fiberdun, altså kunstig dun
ulempen er jo at det ikke puster like godt
men det tror jeg man bare legger merke til på de varmeste sommernettene
men da slenger man jo gjerne ut en fot
Må det være dun? Finner mye bra syntetiske dyner på markedet nå som også er varmere enn dun(Brenner sterkt for dyrevelferd)
De knitrer kanskje litt ja, men er usikker på om alle gjør detJa, så nå at den lå innenfor i prisjeg så på stor dyne jeg.. He he.. Og den kostet 1700 eller noe. Men ja, den prisen er innafor
Husker også at kid hadde en veldig god dyne før.. Var ikke dundyne.. Men den oppførte seg som dunvet du om dere har noe sånt nå? Dun er egentlig litt dumt for meg.. Siden jeg ikke har tørketrummel...
Men dynen MÅ knitre![]()
og helst være tykk.. Og tung
![]()
Helt enig med deg! Dere burde velge noe annet enn dun!Må det være dun? Finner mye bra syntetiske dyner på markedet nå som også er varmere enn dun(Brenner sterkt for dyrevelferd)
Helt enig med deg! Dere burde velge noe annet enn dun!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ikke bare varmen det går på vet du![]()
Nei er vel komfort ogsåBare ville informere deg om dyrene som lider av at vi bruker dun
(vet du ikke quotet meg men synes det er viktig å informere om hvordan ting blir laget så man kan ta ett valg når man vet litt mer om produktet
)
Nei det går vel også på det å bry seg littIkke bare varmen det går på vet du![]()