dundyne eller fiberdyne?

Vi har fiber. Fordi om han blir som storebror er dun heeelt feil:p

Vi har dun. Mener hun som solgte den sa at den var bedre,men det spiller nok ikke så stor rolle.

Dun!! Det puster, pluss at når man ikke bruker dynen så blir den avkjølt mye raskere noe som gjør at midden ikke trives..

Sikkert smak og behag! Jeg synes dun er best. Mer luftig og svalende om sommeren enn fiber (da i tynn variant), varmere om vinteren. Og så er det dårligere "boforhold" for midd og sånne kryp. I forhold til husstøv-allergikere og astmatikere er dun best (da de som er godkjent av NAAF). Mens hvis man er så uheldig å reagere på selve duna, så funker jo ikke dun... Jeg gjorde det som liten, men har heldigvis gått over. En ulempe med dun er at den bør tørketromles etter vask - og så er det jo dyrere. Uansett finnes det gode dyner i begge leire :)

Hvordan feil?
Plutselig så usikker på om jeg skulle valgt dun.. skal ikke være lett :P
Hehe glemte jo å skrive det....:p fordi det rett og slett ble for varmt uansett kortid på året og kor kaldt det var på rommet:/ kjedelig med en dyne til 800kr :p

Dun :)

Vi har dun i de to minste størrelsene. Frøkna fikk juniordyne til jul og da fikk hun fiber. Hadde jeg kjøpt selv hadde det sikkert blitt dun. Jeg liker dun best selv.

Dun, dun og atter dun ;)

Vesla har hatt dun hele tiden + reserve i fiber, så det blir det samme på lillesøsteren :)
Ellers liker jeg best å bruke fiber selv. Syns dun blir så tungt og tett i store dyner :(

Har begge deler etter storesøstrene,eldste brukte ikke dundynen da det ble alt for varmt for henne(meget varm liten jente)
Og yngste brukte nesten bare dundynen....
Så har vasket begge,så prøver jeg meg frem:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi bruker fiber/tepper på sommeren og dun på vinteren. Var så heldig å arve dyner i alle str. Og fasonger av famile så jeg bruker litt av vært avhengig av temp. :)

Oss he fiber til å ha på soverromme å dun til å ha i vugga på stua, storesøster hadde bere fiber å d jekk helt bra, men kansje Ej ska bytte da, ha dun på soverommet å fiber i vugga:) he dun i dinna lille vogn dyna...:)

Back
Topp