Dundrende hodeverk!!

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Noen fler som er plaget av dette? Hva har dere gjort for å få hodeverken vekk?? Når jeg får hodeverk, varer den i 3-4 dager... Den er så kraftig og, at eg vurderer og gå til legen å få sykemelding.. Jobber i butikk, er ikke lett og stå der, smile og vær blid når du egentlig har lyst å legge deg ned en plass og ikke bevege deg i d hele tatt...

Jeg hadde masse vondt i hodet med første.. Aner ikke hvorfor, gjorde ingenting med det heller, selv om jeg sikkert burde for var student og fikk lite med meg en periode :P Det var grusomt vondt! Men kanskje du burde snakke med legen? Skjønner godt det er vanskelig å jobbe når du har det sånn.

Har det og sånn.. Er til vanlig plaget med migrene og da hjelper kun og kun ibux.. siden vi ikke kan ta det nå, sliter jeg max de dagene hodet holder på å eksplodere.. Tar paracet og drikker litt cola/kaffi (koffeindrikke) og da tar det den verste biten.. ellers er det lite som hjelper.. Drikker mye vann om dagen for å unngå hodeverk..

Har hatt dundrene hodepine siden jeg våknet i dag og har det fortsatt.. Skal straks på foreldresamtale i bhg så det er jo typisk.. men jeg liker ikke å ta tabletter og spesielt ikke når jeg er gravid så jeg får bare holde ut selv om jeg vet dem sier paracet er trygt.. Har ikke så mange gode råd, men kan hende det hjelper med en iskald klut i pannen hvis du har mulighet til det? :) Hvertfall fryktelig å ha så vondt i hodet...

Føler med deg. Har slitt med daglig hodepine siden påske... Jeg går en time tur i frisk luft, og føler det hjelper noe.. Paracet er ikke noe behjelpelig... :(

Har det også sånn, ikke hele tiden, men når det først kommer er det der i noen dager... Fryktelig vondt! :(
Jeg prøver bare å hvile meg så mye som mulig og drikker vann jeg. Sukker gjør det verre... Ikke tatt paracet ennå, er så redd for det selv om jeg veit det er trygt...

Har det også sånn, ikke hele tiden, men når det først kommer er det der i noen dager... Fryktelig vondt! :(
Jeg prøver bare å hvile meg så mye som mulig og drikker vann jeg. Sukker gjør det verre... Ikke tatt paracet ennå, er så redd for det selv om jeg veit det er trygt...

Jeg måtte putte i meg 2 stk paracet, liker ikke å gjør d, men følte eg ikke hadde noe valg... Blei bedre, men kjenner den er der ennå...

Takk for alle gode råd :)

Akkurat det samme her!
Må bare sove sove sove sove.. Hjelper ikke alltid, men slipper i alle fall taket etter noen dager.. I perioder mindre dunking, men for det meste skikkelig dunking.
Kjempefint å ha en gradert sykemelding da, slik at en ikke kan bruke egenmelding engang og har ikke noe annet og gjøre enn å komme seg på jobb :(

jeg sliter sykt med hodepine:(
men tror det skyldes noe jeg liker dårlig :( håper det går over snart på deg da.
lykke til...

Sliter med det samme i desse dager.. Men jeg er "vant" med hodepine om man kan si det sånn, har mye stress og spenningshodepine:( så jeg tåler å gå med en god del hodepine, skal mye til for at jeg tar paracet.. Hadde jeg tatt paracet hver gang jeg hadde vondt i hodet, så hadde ikke tablettene virket på meg lenger.. Gjør det selvfølgelig visst det føles helt uoverkommelig! Så har dessverre ingen andre råd, men som de sier over her, mye vann og frisk luft! Håper det forsvinner snart:)

Jeg har mye hodepine og hadde det sist også :/ Ikke noe særlig..
Er nok mest sannsynlig hormonelt, er det svaret jeg har fått iallefall :) Hvis ikke kan det være høyt blodtrykk.

Back
Topp