Dundersalt!

ORIGINAL: sjokomuffin

meg og! pakka ligger støtt på bordet!
har tenkt på at det er kanskje den magen min ikke vil ha? hehe [8|]

Hihi! Kjøpte meg en sån maxi pose i går, og den er snaaart tom :P
Hmmm, tja kanskje det? Blir bare sår i munnen jeg av dem [&:]

ORIGINAL: BlesItBe

jah, jeg har også den store posen!
skulle ønske deet avr en sånn stoor pose med bare pulver! namme!

NAMMMM! Kanskje vi må finne opp noe sånt :P
Vet du om dens ure finnes i stor pose? finner ikke den noen steder jeg, ikke i små poser en gang!

jah, jeg har også den store posen!
skulle ønske deet avr en sånn stoor pose med bare pulver! namme!

NAMMMM! Kanskje vi må finne opp noe sånt :P
Vet du om dens ure finnes i stor pose? finner ikke den noen steder jeg, ikke i små poser en gang!

kanskje hockey pulver blir nesten det samme? [8|]

hmm nei, den har jeg bare sett i små poser sjøl tror jeg... spiser ikke så mye av den! bare salt egentlig :) men samboern min vil heller ha den sure.

Mmmm, nå fikk jeg lyst på d ja :P
Nei, har faktisk aldri smakt den jeg, hører bare mange her inne snakker om den :D Så må vel prøve den også :)

har sår på ganen jeg av all sure dundermixen....men har forts en pose jeg gumler på;)...også har jeg begynt å like tyrkiskpepper...nam nam...hjelper mot kvalmen...

Haha, så morro at dere også er sånn, jeg har hatt heelt dilla på dundersalt de siste ukene, før jeg tok testen også. Eneste som smaker godt! [:D]

Dei hadde eg alltid i jakka på jobba sist eg var gravid [:D] ... og tyrkisk peppar [:D] ... holdt kvalmen vekke ..

Åh herreguuuud nå fikk jeg lyst på dundersalt!! og sånn sur også!!!! Løøøøøøøpe på butikken!!!

BTW! Deres feil hvis jeg legger på meg mer enn 15 kilo dette svangerskapet!!!![;)] hihihi

ORIGINAL: *petra*

Dei hadde eg alltid i jakka på jobba sist eg var gravid [:D] ... og tyrkisk peppar [:D] ... holdt kvalmen vekke ..

De hadde ikke dunersalt på rema :/ Så da MÅTTE jeg ha tyrkisk pepper, så da håper jeg det funker :)

ORIGINAL: Daskepott

Åh herreguuuud nå fikk jeg lyst på dundersalt!! og sånn sur også!!!! Løøøøøøøpe på butikken!!!

BTW! Deres feil hvis jeg legger på meg mer enn 15 kilo dette svangerskapet!!!![;)] hihihi

Hahaha!:)
Hele gjengen skylder på hverandre [8D]

Det hadde jeg dilla på under forrige svangerskap. Men nå fikk jeg kjempe lyst på det. Hmm kanskje sende Tore på butikken etterpå[8D]

ORIGINAL: Jeanette og Tore

Det hadde jeg dilla på under forrige svangerskap. Men nå fikk jeg kjempe lyst på det. Hmm kanskje sende Tore på butikken etterpå[8D]

Tror rett og slett at du må sende han i vei jeg [;)]

De hadde ikke dunersalt på rema :/ Så da MÅTTE jeg ha tyrkisk pepper, så da håper jeg det funker :)

Håpa dei virka [:D]

Håpa dei virka [:D]

Har hevet i meg 4 brødskiver med banan jeg :P Men nå er jeg uvel igjen :/ Men som legen sa: ingenting er bedre enn nå du er kvalm, da viser det at fosteret sitter langt oppe i livmore og sender ut masse hormoner til resten av kroppen. Så d er da noe positivt med det å :D

Heilt sant ... bra at kvalmen kan vera litt positivt og !!!!

ORIGINAL: Miss Gilmore

Mmmmmm!!
Dundersalt! Har en diger pose i skapet![:D][:D]

Det er foresten ALT FOR LITE SALT PÅ DEM!

Jah!  blir jo borte med engang.. men godt så lenge det varer [:D]

Skulle gjerne vært mer ja :D
Men det er jo godt det innenfor saltet også da! namnam, synd jeg er heeelt tom!
Ikke hadde de hockeypulver på bytikken eller :/

Mmmmmm!!
Dundersalt! Har en diger pose i skapet![:D][:D]

Det er foresten ALT FOR LITE SALT PÅ DEM!

Jah!  blir jo borte med engang.. men godt så lenge det varer [:D]

Skulle gjerne vært mer ja :D
Men det er jo godt det innenfor saltet også da! namnam, synd jeg er heeelt tom!
Ikke hadde de hockeypulver på bytikken eller :/

Eeeegentlig kunne jeg tenke meg å hatt salt inne i dropset også jeg! Mmmm...det hadde vært noe det..!

MMMMMM, det hadde vært noe!!!! Herregud! Vi må ringe de som lager dunersalt og si at gravide kvinner krever salt inni dropset!

vi må lage sånn facebook gruppe!! kanskje vi blir hørt...eneste ulempen er at da skjønner kanskje folk at vi venter barn!!

ORIGINAL: dhillon

vi må lage sånn facebook gruppe!! kanskje vi blir hørt...eneste ulempen er at da skjønner kanskje folk at vi venter barn!!

JAAAA :D
Mn vi får gjøre det om en stund, når vi er så langt på vei at folk vet d :)

Back
Topp