Fargeklatten
Gift med forumet
Oppdaga i dag at jeg har mye mer dun på magen enn før. Er det vanlig? Andre som har fått det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, har du masse? Har fått 1 svart hår og, er dine lyse eller mørke? Googla det og flere anbefales det å ikke barbere det siden de kan komme ut hardere og mørkere? Da tar jeg heller dun enn å anlegge skjegg på magenHahahahaha jaaaaaaa så det selv i stedvurderer å barbere det vekk men
![]()
Hehe, hadde aldri hørt om dethar blitt sånn til meg også i hvert svangerskapmen de forsvinner etter fødselen en gang ;-)
Haha santHehe, har du masse? Har fått 1 svart hår og, er dine lyse eller mørke? Googla det og flere anbefales det å ikke barbere det siden de kan komme ut hardere og mørkere? Da tar jeg heller dun enn å anlegge skjegg på magen![]()
Ok da gjør jeg ikke detFor all del ikke barber det vekk!!!Da blir man aldri kvitt det...
Jeg har ikke sjekket så nøye etter nå, men fikk masse sist, og det forsvant en eller annen gang etter fødselen![]()
Dette blir fint til sluttHahaha samme hermasse pels
![]()
hvis man ikke ble kvitt all dunet ettrr fødsele , så hadde jeg vel hatt tjukk pels nåHehe, hadde aldri hørt om det
Da mannen studerte dunet på magen, spurte han hvorfor jeg hadde stripe midt over denhar fått ei lys stripe hele veien nedover. Er den og vanlig å få så tidlig?
![]()