Dun på magen?

Hahahahaha jaaaaaaa så det selv i sted:P vurderer å barbere det vekk men:P
Hehe, har du masse? Har fått 1 svart hår og, er dine lyse eller mørke? Googla det og flere anbefales det å ikke barbere det siden de kan komme ut hardere og mørkere? Da tar jeg heller dun enn å anlegge skjegg på magen :P

har blitt sånn til meg også i hvert svangerskap :-p men de forsvinner etter fødselen en gang ;-)

har blitt sånn til meg også i hvert svangerskap :-p men de forsvinner etter fødselen en gang ;-)
Hehe, hadde aldri hørt om det :P

Da mannen studerte dunet på magen, spurte han hvorfor jeg hadde stripe midt over den :P har fått ei lys stripe hele veien nedover. Er den og vanlig å få så tidlig? :)

Har ikke fått duna enda,men husker fra sist at jeg fikk det. Hen husker å jeg fikk noen svarte hår rundt navlen,de nappet jeg bare ut...:-) har fått ett svart nå å det er å nappet ut! Ikke søren om jeg vil få skjegg på magen!:-)

For all del ikke barber det vekk!!! ;) Da blir man aldri kvitt det...:P
Jeg har ikke sjekket så nøye etter nå, men fikk masse sist, og det forsvant en eller annen gang etter fødselen :D

Synes det bare er søtt jeg :) når jeg kler av meg står de rett ut hihi

Hahaha samme her:):):) masse pels :p

Hehe, hadde aldri hørt om det :p

Da mannen studerte dunet på magen, spurte han hvorfor jeg hadde stripe midt over den :p har fått ei lys stripe hele veien nedover. Er den og vanlig å få så tidlig? :)
hvis man ikke ble kvitt all dunet ettrr fødsele , så hadde jeg vel hatt tjukk pels nå :-p så takk og lov for at det forsvinner :-p tror det er ganske normalt å få det både tidlig som sent i sv.skapet :-)

Back
Topp