Dun- eller fiberdyne?

Januarbaby2017

Glad i forumet
Hva skal dere ha? Bør man ha to dyner som man kan bytte på i tilfelle den ene må vaskes?
Hvilken str velger dere til sprinkelseng?
 
Har bare hatt dun, en i vogge str 60x 80 er det det?r (den er grei å bruke i vognå, såvell som vogge) åsså en i babydyne str... Husker aldri mål på de der dynene:p
 
Jeg kjøpte dun 65x80 til første tiden. Syntes neste størrelse blir så stor. Jeg har bare kjøpt en... har ikke tenkt på om jeg kanskje trenger to.

upload_2016-9-10_17-38-37.png

Kjøpte denne
 
Vi kjøpte 80x100 i dun. Har fått arvet den minste størrelsen av niesen min :)
 
Både vogge og sprinkelseng størrelse i fiber, fikk begge i gave. Har funket fint til storebror, han sov stort sett med pysj og tynn sovepose i tillegg til dyne første halvannet året:)
 
Har begge deler fra tidligere så blir vel til at jeg bytter på det tenker jeg. sikkert dundynen i utgangspunkt men må den vaskes så fiber, eventuelt en av de i vogna... ikke komt så langt på planleggingen enda. Føler dundynen dog pakker seg mer om ungen, mens fiber ligger mer opp på om dere forstår
 
Vi går for dun, den minste str i begynnelsen til vugge og vogn. Ser det finnes små dundyner til 600-700 kr, men vi går nok for en rundt 400 kr. Føler det blir unødvendig å bruke så mye penger på en dyne som kun skal brukes noen mnd.
 
Dun i minste str :) Begynner med en, men om vi trenger en til vogna på sikt kjøper jeg en til. Greit å skille bakterifloraen ute og inne.
 
Dun på soverom, fiber i vugga (stua) og dunpose i vogna :) bestemor (min mor) kjøpte Dozy Dundyne i gave til jr, astma- og allergivennlig.
 
Kjøpte dundyne på Kid i dag. Deilig med 40% rabatt :D
 
Jeg kjøpte fiberdyna til Kid til førstemann, jeg ble anbefalt det pga fare for allergi med dun( ligger en del allergi i familien) + når størstemann fikk spysyke så var det bare til å gå å kjøpe en ny dyne istede for å stå å skrubbe den :D
 
Har allergo fiberdynen fra Jysk, skal bruke den igjen
 
Back
Topp