Dun- eller fiberdyne?

En tråd i 'Januar 2017' startet av Januarbaby2017, 10 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Januarbaby2017 Glad i forumet

Hva skal dere ha? Bør man ha to dyner som man kan bytte på i tilfelle den ene må vaskes?
    Hvilken str velger dere til sprinkelseng?

2. Soskenjakten Elsker forumet

Har bare hatt dun, en i vogge str 60x 80 er det det?r (den er grei å bruke i vognå, såvell som vogge) åsså en i babydyne str... Husker aldri mål på de der dynene:p

3. unknownP Elsker forumet Sommerfuglene Januar 2017

Jeg kjøpte dun 65x80 til første tiden. Syntes neste størrelse blir så stor. Jeg har bare kjøpt en... har ikke tenkt på om jeg kanskje trenger to.

upload_2016-9-10_17-38-37.png

Kjøpte denne

4. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Vi kjøpte 80x100 i dun. Har fått arvet den minste størrelsen av niesen min :)

5. Marun1990 Forelsket i forumet

Både vogge og sprinkelseng størrelse i fiber, fikk begge i gave. Har funket fint til storebror, han sov stort sett med pysj og tynn sovepose i tillegg til dyne første halvannet året:)

6. guttemamma3 duttamor Desemberskatter 2016

Tager det man haver. Her har vi dun. Vi har både bitteliten, mellom og junior i dun ;)

7. tingeling1990 Glad i forumet

Spurte i butikk hva de anbefalte og da sa de dun :) så vi kommer nok til å gå for det :)

8. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Dun, skal ha en :)
    Velger str 65x80cm til den første tiden :)

9. nancy drew Forumet er livet

Har begge deler fra tidligere så blir vel til at jeg bytter på det tenker jeg. sikkert dundynen i utgangspunkt men må den vaskes så fiber, eventuelt en av de i vogna... ikke komt så langt på planleggingen enda. Føler dundynen dog pakker seg mer om ungen, mens fiber ligger mer opp på om dere forstår

10. Eina Flørter med forumet Oktoberlykke 2019

Vi går for dun, den minste str i begynnelsen til vugge og vogn. Ser det finnes små dundyner til 600-700 kr, men vi går nok for en rundt 400 kr. Føler det blir unødvendig å bruke så mye penger på en dyne som kun skal brukes noen mnd.

11. Solblom Glad i forumet

Dun er best :)

12. Fjordkatt Betatt av forumet

De har dundyner på 40% salg på barnas hus :)

13. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Dun i minste str :) Begynner med en, men om vi trenger en til vogna på sikt kjøper jeg en til. Greit å skille bakterifloraen ute og inne.

14. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Vi kjøpte dun :)

15. Babydrøm95 Flørter med forumet

Dun på soverom, fiber i vugga (stua) og dunpose i vogna :) bestemor (min mor) kjøpte Dozy Dundyne i gave til jr, astma- og allergivennlig.

16. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Kjøpte dundyne på Kid i dag. Deilig med 40% rabatt :D

17. Novemberbarn14 Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Novemberbarna 19

Jeg kjøpte fiberdyna til Kid til førstemann, jeg ble anbefalt det pga fare for allergi med dun( ligger en del allergi i familien) + når størstemann fikk spysyke så var det bare til å gå å kjøpe en ny dyne istede for å stå å skrubbe den :D

18. Sørlandsjente90 Blir kjent med forumet

Vi går for dun :)

19. CB89 Forelsket i forumet Januar 2017

Vi skal ha dun :)

20. Twilight Forumet er livet

Har allergo fiberdynen fra Jysk, skal bruke den igjen

Del denne siden