dumt spørsmål...

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
Føler meg litt dum som spør om dette, men jeg bare må.. Jeg har i to dager nå hatt feber, forkjøla og har begynt å hoste.. Så slo tanken meg: er det "farlig" for gravide å hoste endel? Tenker mest på om det kan føre til abort??

Jeg vet, jeg høres helt merkelig ut.. Men bedre å spørre enn å bekymre seg [;)]

tror ikke det er farlig å hoste, men har hørt at det ikke er bra å ha feber..? men det spørs vel kanskje hvor høy den er...[:)] 

Jeg har vært forkjølet i snart to uker, har tilogmed vært hos både jordmor og lege uten at de har sagt noe på det. Så jeg tror ikke det er noe problem. Har også hosta masse, å gjør det fortsatt!![;)]

Tror ikke det er ¨så farlig med å hoste.. Men det er værre med feber[&:] Om du har det over lengre tid, og den er høy..

Det går helt fint, jeg var borte en hel uke fra jobb[:'(], var helt tett, hostet og hostet. Var hos legen og hadde halsbetennelse. Fikk ingenting. Tok 1 Paracett og hostesaft. Så gikk det over[:D]

Ingen spørsmål er dumme her[:)]
Og nei, det er ikke farlig å hoste[;)]

Takk for svar, jenter [:)] All fornuft tilsier at det ikke er farlig, men når en er syk så får en så altfor god tid til å tenke sånne urasjonelle tanker..

nei det er ikke farlig aa hoste [;)] men,man kan bli litt sliten i magen og noen ganger kan livmora strekke seg og det gjor litt vondt.. men,farlig er det ikke [;)][:)]

ikke farlig nei:)

Ta paracet for feberen og drikk mye:)
Ikke farlig å ta paracet heller... jeg hadde en infeksjon for noen uker siden og da gikk jeg på 2 paracet hver 4 time og penicillin i en uke. Fikk beskjed fra legen om at det skulle gå helt fint. Bare ikke bruk ibux/ibuprofen...

Back
Topp