Dumt spørsmål

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
Men om vi må bruke donorsæd. Betaler vi da for IVF-behandling+inseminasjon+medisiner+donorsæd..? [8|]

Det vet jeg ikke...men driver de med donorsæd i norge da?[8|]
Håper noen andre kan gi deg ett bedre svar[:)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Det vet jeg ikke...men driver de med donorsæd i norge da?[8|]
Håper noen andre kan gi deg ett bedre svar[:)]

ja. men vi skal til danmark.

de har sædbank i haugesund også[;)][;)]tror den tilhører den offentlige klinikken.forskjellen på danmark og norge angående donor er at i danmark kan en få anonym donor.tror en må betale ekstra for donor men er ikke helt sikker på det.

ORIGINAL: Nesing

Vet ikke hvorfor du nevner inseminasjon i samme moment? Om dere skal ha inseminasjon, betaler dere selvsagt ikke for IVF samtidig. Om dere ikke skal ha inseminasjon, betaler dere jo ikke for inseminasjon. Da betaler dere for IVF, medisiner og donorsæd. Om dere skal ha inseminasjon, betaler dere for inseminasjon, medisiner og donorsæd. 

fordi jeg lurte [8|]
sa jo at det sikkert var et dumt spørsmål...

ORIGINAL: ønsker_baby

Vet ikke hvorfor du nevner inseminasjon i samme moment? Om dere skal ha inseminasjon, betaler dere selvsagt ikke for IVF samtidig. Om dere ikke skal ha inseminasjon, betaler dere jo ikke for inseminasjon. Da betaler dere for IVF, medisiner og donorsæd. Om dere skal ha inseminasjon, betaler dere for inseminasjon, medisiner og donorsæd. 

fordi jeg lurte [8|]

sa jo at det sikkert var et dumt spørsmål...

Jeg skrev det ikke for å være frekk altså! Bare så det er sagt. Skjønte ikke helt hvorfor du nevnte det bare.

P.S. Ingen spørsmål er dumme!

[8D]
blir bare forvirra av alt det her..
er så sinnsykt stor sjangse for at vi må bruke donor, så derfor sjekker jeg litt rundt..

Vet ikke hvordan det i Norge men i København betaler du kun for selve inseminasjonen.
Vi har hatt en vellykket inseminasjon men fikk beskjed nå for noen dager siden at klinikken i Danmark har benyttet feil donor, det har vistnok aldri forekommet tidligere, men jeg ber dere om å være ekstra oppmerksomme på at de benytter riktig donorstrå. Og for vår del klarer vi ikke ennå å se at vi har vært så heldige å blitt gravide uansett.

Back
Topp