Dumt spørsmål?

Ellemelle92

Forelsket i forumet
Hei. 17+3.
Er det vanlig å kjenne et press/trykk mot blære og bekken når en bøyer seg ned (f.eks plukke opp noe fra gulvet)? Er det bare livmor som presser? Kjenner det særlig når jeg må på do. Tenkte det kom til å komme mye senere. Føler ikke jeg er så stor ennå liksom hehe:-) Er førstegangs gravid så går å lurer på forskjellige ting jeg opplever, helt nytt for meg :-) mulig det er et dumt spørsmål

Det er så mye som skjer i kroppen din nå at lite er unormalt. Selv om kanskje ingen av oss her inne opplever det samme betyr det ikke at det ikke er vanlig. Er det noe du engster seg for i dette første svangerskapet ditt er det beste å ta det opp på neste kontroll :-)

Jeg har kjent det samme som det du beskriver. Er bare 15+2. Kjennes ut som det er noe der, som helst ikke vil bli skvisa.xsmile9

Kjenner det samme presset som du beskriver, men mest av når jeg sitter med beina mot magen eller når jeg ligger i fosterstilling når jeg skal sove [emoji12] har trodd hittil at det er livmoren, og tror det fortsatt [emoji4]

Kjenner det samme presset som du beskriver, men mest av når jeg sitter med beina mot magen eller når jeg ligger i fosterstilling når jeg skal sove [emoji12] har trodd hittil at det er livmoren, og tror det fortsatt [emoji4]
Tenkte det sikkert var livmoren jeg også. Bare så mye rart å kjenne på, så begynne jo å fundere innimellom :-) bra det er en vanlig følelse da :-)

Back
Topp