Dumt spørsmål.

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Er det sånn at man bør bekymre seg når brystene ikke er så øm i dag som de var i går?
Hadde en MA i juli, så er redd for å miste.
Prøver å slappe av mest mulig, men er ikke alltid så lett.


Jeg er 4+1 i dag, og måtte gå hjem fra jobben fordi jeg var så kvalm.
 
Helt vanlig at symptomer kommer og går.... Ville prøvd å ikke bekymre meg.
 
Jeg har nesten ingen symptomer..prøver å ikke stresse med det..husker fra sist at de kom og gikk for hver dag de første ukene..så prøver å ikke henge meg opp i det:)
Men at du er kvalm er jo ett godt tegn;)
 
Jeg har nesten ingen symptomer..prøver å ikke stresse med det..husker fra sist at de kom og gikk for hver dag de første ukene..så prøver å ikke henge meg opp i det:)
Men at du er kvalm er jo ett godt tegn;)

Er ikke alltid lett det der med å ikke stresse, men er jo det beste for kropp og sinn.
Hadde liksom ikke trodd jeg skulle savnet ømme bryster, men det gjør jeg :p
Kvalmen har herjet vilt i dag. Måtte gå hjem fra jobb og sov i flere timer. Hele kroppen har vært helt merkelig i dag.

Symptomene er jo der så det synger. Men siden jeg har hatt en MA nettop så vet jeg jo det at man har symptomer og det at man enda har et embryo i magen som utvikler seg, er to veldig forskjellige ting.
Er redd det skal skje igjen.

Krysser fingre for at alt er fint.
Sist gang begynte jeg å spotte allerede nå, og det ga seg ikke. Så håpet mitt er der ❤️
 
Hei! Det er godt det ikke bare er meg som er bekymra.. Kanskje det er helt normal å helst ville ha alle symptomene der siden man har hatt en dårlig opplevelse før/ (brukt nesten ett år i mitt tilfelle)? Jeg krysser fingre for oss denne gang og at de 12 første ukene går fort som bare det
 
Det finnes ikke noe som heter dumme spørsmål.
tror ikke man kan måle hvor gravid man etter symptomene. noen er heldige å slipper unna, noen vil ha symptomer, noen har litt symptomer og noen har alt for mye symptomer, og ting forandrer seg fra dag til dag :)
Jeg krysser fingrene og håper og synes jeg fortjener å slippe unna alt av symptomer og plager denne gangen :)
Det er nok også normalt å være bekymret for alt som kan gå galt, men jeg tror ikke man kan gå å tenke på det hele tiden, da blir man sprø.
 
Har ikke ett eneste symptom på graviditet annet enn positive tester - og hadde ikke det hele forrige svangerskap heller bortsett fra en diger mage og vond rygg mot slutten. Ikke 1 kvalmedag, ikke sliten, ikke ømme bryster, ingen murringer - INGENTING :)
 
Back
Topp