Dumt spørsmål..

Snufla

Elsker forumet
Jeg som er andreganga burde jo vite dette, men hvor mange bodyer har dere kjøpt i de minste str??

Trudde jeg hadde shoppet mye, men det viste seg å være feil. Jeg har 4 bodyer i str 56 og 2 arvebodyer i str 50.. Hmmm, trur jeg trenger mer enn det.. Bukser har jeg vel 7 av i str 50 og 56 og det er stort sett arv + fra storesøster..

Veldig ulikt meg å ikke shoppe nok :p har jo storshoppet til storesøster da, så det er vel kanskje derfor jeg trudde at han hadde mer enn nok..

Hvor mye har dere..?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har kjøpt ca 7 bodyer i hver str. Regner med det blir et par skift for dag. I tillegg har jeg 5-6 strømpebukser, sokker og noen bukser :)

Jeg har 5 stk i 50 og 5 stk i 56.. Tror vi kommer til å få en god del i "sengamat" så har fått streng beskjed i fra mamma om å ikke kjøpe for mye.. Vil gjerne se an størrelsen på lillemor først også! :-)

Hmm, sst fikk jeg stort sett gaver fra str 62 og oppover, så tror jeg må "skaffe" meg de minste str selv. Supert å høre hvor mye dere har da :)

Huff, jeg har altfor mye :P Hehe!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Det hadde jeg sist, men blir veldig stressa av å ha for lite også. Jeg orker ikke å ha en unge som lukter gulp og jeg gidder ikke å vaske klærne hans hver dag heller så jeg kommer nok til å doble antallet, iallefall ;)

Viss jeg plutselig får veldig mye gaver i de små str så bytter jeg det heller til større str :)

Jeg har en del i 56, men ingenting i 50. Er jo så usikker på str!

Hvor stor var din første da? Jenta mi var 51 cm og 3830. Vi gikk rett på 56, lånte bodyer på sykehuset de to første dagene, og de var kanskje 50. Men jeg planlegger ikke kjøpe inn flere denne gangen, har også to fra sist....som jeg aldri brukte! 56 vokste hun jo også fort ut av.

Hun gulpet aldri da, så vi hadde ikke behov for skifte flere ganger omdagen...

Derimot har jeg en venninne nå, som fikk en veldig liten gutt og hun brukte jo 50-56 lenge.

Hvor stor var din første da? Jenta mi var 51 cm og 3830. Vi gikk rett på 56, lånte bodyer på sykehuset de to første dagene, og de var kanskje 50. Men jeg planlegger ikke kjøpe inn flere denne gangen, har også to fra sist....som jeg aldri brukte! 56 vokste hun jo også fort ut av.

Hun gulpet aldri da, så vi hadde ikke behov for skifte flere ganger omdagen...

Derimot har jeg en venninne nå, som fikk en veldig liten gutt og hun brukte jo 50-56 lenge.
Fikk ei stor jente. 4080 gr og 52 cm, så brukte også kun 56, men de bodyene var i ull og jeg syns de bodyene jeg har i str 56 fra lindex virker store. Hm sine virker mye mindre..

Har altfor mange, haha! Har fått og fått låne veldig masse tøy, så har nå to skuffer i stellekommoden fulle av bodyer og strømpebukser/bukser i str 50-56 og litt 62. Og en drøss klær i 62 og oppover som er pakket vekk så lenge. Slipper i alle fall å stresse med klesvask, tror jeg!

Hmm, sst fikk jeg stort sett gaver fra str 62 og oppover, så tror jeg må "skaffe" meg de minste str selv. Supert å høre hvor mye dere har da :)

Når folk har spurt hva vi ønsker, så har vi sagt vi ikke ønsker klær under str 62. Ser ikke for meg at str 50 og 56 blir brukt så lenge... Men hva vet vel jeg, jeg har aldri gjort dette før:)

Har altfor mye,men etter å ha kjøpt litt og mye gaver til to storesøstre er det rikelig å velge i:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Storebror svømte i 44 då han ble fødd så han brukte 50-56 leenge.. så vi har nok altfor mykje;)

Jeg har vært så opptatt av å ikke ha for mye klær (lagt bort det storesøster arvet osv), at først her om dagen oppdaget jeg at jeg har ALTFOR lite. Har alt i 50-56 i èn skuff, og den er ikke halvfull engang! Shopping i morgen! :D

Jeg har vært så opptatt av å ikke ha for mye klær (lagt bort det storesøster arvet osv), at først her om dagen oppdaget jeg at jeg har ALTFOR lite. Har alt i 50-56 i èn skuff, og den er ikke halvfull engang! Shopping i morgen! :D
Blir shopping i dag også :D

Jeg har tatt vare på mye etter storebror og arvet mer av to venninner, så jeg har tilsammrn 4 kommodeskuffer med str 50--56! Førstemann var 49 cm, så regner med at jeg trenger litt 50, men har 22 bodyer i 50 og sikkert like mange i 56, så mye bir nok aldri brukt engang....

Har nettopp sett igjennom de minste klærne våre og jeg innser at vi faktisk har FOR LITE klær i str 56! Det meste var i str 62 og oppover. Så da har jeg koselig tidsfordriv i kveld, mens gubben er ute på rall! :)) - netthandel :D noen som har tips til noen nettsider hvor de har søte og høvelig rimelige bAbyklær??

Back
Topp