Dumt spørsmål

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Men åssen er det når en holder på med ivf forsøk, kan eggene dette ned uten el sprøyta? Kjennes ut som eggløsning nå, har ul til onsdag... Redd for at hele forsøket skal gå i dass hvis kroppen slipper egga før ul liksom...

Bruker du orgalutran eller noe? Tror de har grei kontroll på det.. Nå vet jo ikke jeg da, men sist kjentes det ut som om jeg hadde el, uten at jeg hadde det altså.

Sprayen (synarela?) hinder deg i å få eggløsning. Men det kjennes litt sånn ut i tiden før. Jeg er på sprøytedag 4 idag, og har begynt å få "el-følelse" med alt det medfører.
Dette går finfint!

Jeg trodde også jeg hadde eggløsning før uttak denne gangen, men legen sa at det skal mye til for at eggene triller ut før de skal. Det skjer ikke! Tydelige tegn på at at puregonen virker da!! Så bra!!!

Her er forresten ingen spørsmål dumme, kjære deg.. Håper det er masse flotte Gullegg derinne :)

Det kommer masse masse slim ut nå, pleier det å gjøre det under forsøk? Alt hva en lurer på :)

Det ser sikkert likt ut som et par dager før normal eggløsning? Litt tykkere, hvit utflod etter hvert som du nærmer deg. Helt naturlig. Slapp av og nyt denne forventningsfulle tiden. :-)

Takk dere :) er så glad jeg kan spørre dere eellers hadde dette forsøket ikke vært så greit tror jeg :) har liksom ikke el slim til vanlig så ble litt satt ut nå hehe

Takk dere :) er så glad jeg kan spørre dere eellers hadde dette forsøket ikke vært så greit tror jeg :) har liksom ikke el slim til vanlig så ble litt satt ut nå hehe
Samme her. Husker veldig godt at jeg stussa over all denne sliminga i første forsøket :p

Jeg har hatt plenty med eggløsningsslim i alle 6 forsøkene. Og det er visst helt normalt ;)

Husker jeg hadde akkurat samme tanker som deg da jeg prøvde, fikk også samme beroligende svar her inne ;) Kjempe greit med slikt forum ja :)

Back
Topp