Dumt spørsmål..

FirstTime

Elsker forumet
Heluen! Lurer på en ting. Blir litt frustrert og glad om hverandre. Saken er att jeg la på meg ca ti kilo før jeg ble gravid og endel la seg på magen. Jeg har ikke vært på UL enda da det jo er for tidlig. Var en del tull med mensen min pga andre årsaker men jeg vet jeg er iallfall 2 mnd og 1 uke på vei. Men det kan være så mye som 3 1/2 mnd.. Blir litt frustrert av ikke vite.
Saken er..kremt..litt flaut dette..men magen min har jo blitt ekstra stor nå, spesielt når jeg står, da buler det ut og er ganske hard. Men når jeg ligger synker den ganske så mye sammen. Er det vanlig att når "gravid mage" synes att den synker sammen når man ligger og synes mest når man står? eller har jeg bare blitt enda feitere tro? vææ..

er vel lov spørre? hihi..

Klem fra meg

Er nok normalt at magen buler mer når man står. Gjør det samme med meg, når jeg står har jeg en bitteliten gravid-mage, men når jeg legger meg på rygg er den nesten flat, bare viss jeg stryker med hånden over magen at jeg kjenner kulen da. Så alt er nok som det skal. Og jeg er 19 uker på vei...

Back
Topp