Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016 8 Mar 2008 #1 Lurer bare litt på HVORFOR det er sånn at det er dag 2 og 3 man blør mest? Hvorfor ikke dag 1? [8|]
Floken Forumet er livet 8 Mar 2008 #3 det kommer helt ann på personen. helt inviduelt det der.. noen blør lite fra dag en til siste dag, noen blør mye fra dag en til siste dag osv.
det kommer helt ann på personen. helt inviduelt det der.. noen blør lite fra dag en til siste dag, noen blør mye fra dag en til siste dag osv.
Fearless.. Forumet er livet 8 Mar 2008 #4 Jeg blør også messt dag 2 og 3. På dag en begynner det ganske forsiktig[:)]
gira Forumet er livet 8 Mar 2008 #5 ORIGINAL: ~fearless~ Jeg blør også messt dag 2 og 3. På dag en begynner det ganske forsiktig[:)]
Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016 8 Mar 2008 #6 Men hvorfor er det sånn? Hvorfor kommer ikke alt på en gang?[8|]
M ms.bonita Gift med forumet 8 Mar 2008 #7 blir vell slik som majones tuben. på slutten er det lite igjen,men alt skal ut[;)]
*bølla* Gift med forumet 8 Mar 2008 #8 ORIGINAL: ~fearless~ Jeg blør også messt dag 2 og 3. På dag en begynner det ganske forsiktig[:)] Samme her. Aner ikke hvorfor?!!
ORIGINAL: ~fearless~ Jeg blør også messt dag 2 og 3. På dag en begynner det ganske forsiktig[:)] Samme her. Aner ikke hvorfor?!!