dumt spørsmål kanskje....men men

ORIGINAL: GoUngen min Jonathan

tror ikke det [8|][&:]

oj....den eneste prevansjonen for meg nå er full-amming...ops ops..da er jeg vel kanskje ikke på den trygge siden..[&:]

Du kan ha en eggløsning før mensen kommer tilbake etter graviditet, men det er nok lettere å planlegge en graviditet først når du har fått syklusen tilbake igjen. Er jo ikke akkurat lett å vite når første eggløsning skjer da... kan jo ta måneder.[;)]

ORIGINAL: Medea

Du kan ha en eggløsning før mensen kommer tilbake etter graviditet, men det er nok lettere å planlegge en graviditet først når du har fått syklusen tilbake igjen. Er jo ikke akkurat lett å vite når første eggløsning skjer da... kan jo ta måneder.[;)]

....og den kommer jo ca 14 dager FØR mensen, så en skal ikke være for sikker[:D]

ORIGINAL: kjersti:)

ORIGINAL: Lisee

ORIGINAL: Medea

....og den kommer jo ca 14 dager FØR mensen, så en skal ikke være for sikker[:D]

jepp det gjør den[:D]

oki doki!!! da vet man d...

Back
Topp