Dumt spørsmål fra førstegangsgravid :)

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Jeg skal på fest idag, uten å drikke selvsagt, men greia er at der festen holdes røyker dem inne.. Hvor farlig er det for lille eller er det farlig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er anbefalt å ikke utsette baby for passiv røyking.
Det er nesten like skadelig som å røyke selv har jeg lest

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det er anbefalt å ikke utsette baby for passiv røyking.
Det er nesten like skadelig som å røyke selv har jeg lest

Tusen takk for svar :) da får jeg holde meg ute, er personlig ikke noe fan av røyking inne uansett, gravid eller ei. Får holde meg ute :)

Bare hyggelig:-)

Så lenge du ikke blør rødt,sånn type mensen blod, er det ingenting du trenger å tenke på !
Er tilåmed et fåtall som blør mens de er gravide å svangerskapet går sin gang.
Men brunt spotting er det flere som har! Så lenge det ikke kommer frisk blod så er det ingen fare

Tusen takk! :) Har enda et spørsmål jeg, litt noia nå.. Var på do og da kom det litt brun utflod.. Blir livredd jeg.. Betyr det at jeg mister?

Heisann. Det trenger ikke å bety at du mister.mange som får brun utflod eller som tilogmed blør i svangerskapet. Hvis du begynner å blø mye og det er friskt blod må du kontakte lege for kontroll.
Håper du greier å slappe litt mer av nå:) sender en god klem♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Heisann. Det trenger ikke å bety at du mister.mange som får brun utflod eller som tilogmed blør i svangerskapet. Hvis du begynner å blø mye og det er friskt blod må du kontakte lege for kontroll.
Håper du greier å slappe litt mer av nå:) sender en god klem♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gud.. Nervene i høyspenn når man ikke har vært med på dette før.. Takk for raskt og beroligende svar :)

Tusen takk! :) Har enda et spørsmål jeg, litt noia nå.. Var på do og da kom det litt brun utflod.. Blir livredd jeg.. Betyr det at jeg mister?

Hei! Jeg fikk også litt brun utfold i går og litt i dag, så skeptisk til at dette ikke er bra! Men har lest at det er helt ok så Lenge det ikke er friskt blod! Vil så gjerne at denne julebabyen skal holde seg på plass :) derfor blir man jo urolig for alt!!!!! Lykke til videre!! Dette går nok helt fint!

Uke 6 (5 + 5 ) i dag:)

Hei! Jeg fikk også litt brun utfold i går og litt i dag, så skeptisk til at dette ikke er bra! Men har lest at det er helt ok så Lenge det ikke er friskt blod! Vil så gjerne at denne julebabyen skal holde seg på plass :) derfor blir man jo urolig for alt!!!!! Lykke til videre!! Dette går nok helt fint!

Uke 6 (5 + 5 ) i dag:)

Det gikk fint med meg heldigvis! Helt stoppet nå :D lykke til du også, kommer oss i mål i desember :D

Back
Topp