Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er anbefalt å ikke utsette baby for passiv røyking.
Det er nesten like skadelig som å røyke selv har jeg lest
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ingenting å takke for det ;-)
Her kan du lese litt mer om du vil!
http://www.helsedirektoratet.no/folkehelse/tobakk/royking/passiv-royking/Sider/default.aspx
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Heisann. Det trenger ikke å bety at du mister.mange som får brun utflod eller som tilogmed blør i svangerskapet. Hvis du begynner å blø mye og det er friskt blod må du kontakte lege for kontroll.Tusen takk! Har enda et spørsmål jeg, litt noia nå.. Var på do og da kom det litt brun utflod.. Blir livredd jeg.. Betyr det at jeg mister?
Sent from my iPhone using BV Forum
Heisann. Det trenger ikke å bety at du mister.mange som får brun utflod eller som tilogmed blør i svangerskapet. Hvis du begynner å blø mye og det er friskt blod må du kontakte lege for kontroll.
Håper du greier å slappe litt mer av nå sender en god klem♡
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takk! Har enda et spørsmål jeg, litt noia nå.. Var på do og da kom det litt brun utflod.. Blir livredd jeg.. Betyr det at jeg mister?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei! Jeg fikk også litt brun utfold i går og litt i dag, så skeptisk til at dette ikke er bra! Men har lest at det er helt ok så Lenge det ikke er friskt blod! Vil så gjerne at denne julebabyen skal holde seg på plass derfor blir man jo urolig for alt!!!!! Lykke til videre!! Dette går nok helt fint!
Uke 6 (5 + 5 ) i dag