Dumt spørsmål ang sterilisering

BambinoLukas

Gift med forumet
Sambo og jeg satt og lurte litt på dette her om dagen...
Når en mann er sterilisert, har sex og får utløsning - kommer det noe "spunk" ut da? Er det ikke sædlederen som blir kuttet?

(Dette er noe jeg egentlig aldri har tenkt over men som kan være greit å vite) [8D][:D]

Det kommer væske, men ikke sæd.. [;)] Orgasme og utløsning hos menn er også i virkligheten to separate prosesser, de bare inntreffer oftest samtidig. Fullt mulig å få orgasme uten utløsning og omvendt. [;)]

Sæden kommer, men ikke sædceller[:)]

Min mann gjorde dette i februar. Og utstyret funker heeelt fint[:D]Han sier t o m at sex`n er bedre[;)]

Ok, takk for svar! [:D] [;)]

ORIGINAL: Sicily

Det kommer væske, men ikke sæd.. [;)] Orgasme og utløsning hos menn er også i virkligheten to separate prosesser, de bare inntreffer oftest samtidig. Fullt mulig å få orgasme uten utløsning og omvendt. [;)]

Har visst missforstått litt jeg,elelr bare ikke helt fulgt med i timene[:D]jeg vet iallefall at jeg ikek kan bli gravid mer,er det som er viktig for meg[:D]

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Sicily

Har visst missforstått litt jeg,elelr bare ikke helt fulgt med i timene[:D]jeg vet iallefall at jeg ikek kan bli gravid mer,er det som er viktig for meg[:D]

Du forklarte det jo helt riktig over her du og.. Væsken kommer, men ikke sædcellene.. [8|]

Jeg må bare slenge på at det sies at mannen får en mer intens orgasme ved sterilisering.. - bruker dette som ett argument her hjemme [8D]

Back
Topp