Dumt og kjøpe barnevogn i uke 13?

Tiemi

Flørter med forumet
Har fått et tilbud på Emmaljunga citycross i Sverige, og skal til Sverige i slutten av april, da er jeg 13 uker og skal på ul i uke 11, så lurer på om jeg burde kjøpe med vognen da vi allikevell skal dit eller vente?? Kjøreturen tar 2 timer hver vei så hadde vært greit og slippe en tur til senere..

Tja, det må du jo nesten vurdere selv. Jeg personlig hadde nok ventet. Med første så handla vi når det var en mnd ca igjen til termin. Men vi hadde jo handla litt klær på forhånd da.

Husk at du må tolle inn vogna og at det ikke er lov til å ta med barneutstyr i verdi 3000kr per pers.

Kjør på... Selv om det er tidlig, så er det en mindre ting å tenke på når det nærmer seg fødsel og alt det andre skal kjøpes inn.. SPES om du får en bra pris,OG det er drømmevognen..

Det jeg tenker også.. Godt med alt som er unnagjort! Men allikevel usikker siden det enda er tidlig.. Har hvertfall holdt den av så da har jeg tid til å tenke litt :)

løp og kjøp.. Er det ett godt tilbud er det bare å slå til..
om du skal vere uheldig å miste no, så kan du vel bruke vogna til neste barn.. jeg forstår ikke hvorfor man skal vente..

Er alt bra på ul i uke 11, så antar jeg jo at alt går bra videre og! =) 

Kjedelig å vente til uke 34 og plutselig ha 10 000 i utgifter! :) Been there done that! =)

de fleste butikker har vel sånn fødelsgaranti på barnevogner? at viss det går dårlig, får du pengene tilbake.. men det er vel kanskje bare i Norge?? kan du jo skjekke opp ;)
om du kjøper eller venter, kommer det sikkert flere tilbud, både i sverige og norge? Vi har jo så god tid :) men gjør det du føler er riktig du :)
men er enig i tanken om å kjøpe litt og litt etterhvert, istedenfor å få en stor utgift på en gang. Ta imot de tilbudene som kommer :D

god tur til sverige da :D

Back
Topp