dumpa rett før fødselen

swisst

Blir kjent med forumet
hei...
blei dumpa i går av faren t barnet etter ett og et halvt år ilag... å ei uke å tre dager igjen til termin.... veit ikkje ka æ skal gjøre... e så lei meg! elske han over alt på jord! han sir at han fortsatt elske meg men at æ har forandra meg så masse no i d siste... har prøvd å si at d sikkert blir som normalt igjen etter fødselen å første tida me babyen. vil ha han me meg i denne vanskelige tida! noen forslag for ka æ kan gjøre eller burde gjøre????[:(][:(][:(]

Huff jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg..

Håper bare det ordner seg for dere..

Oi såpass ja.....meget voksent gjort det gitt...men det er faktisk ikke alle mannfolk som skjønner hva som skjer med kroppen vår under svangerskapet og de forventer at vi er den samme som alltid. Noe alle som er/har vært gravide kan skrive under på at vi ikke er.Vet ikke hva du skal si til han men det er en bok jeg fikk av jordmora da jeg var gravid som var delt i to til mor den ene veien og til far den andre veien....Prøv å få han til å lese i den der står det mye av det som skjer i kroppen vår. Eller du kan ringe jordmor og forklare hvordan ståa er og spørre henne om hjelp....de stiller opp det vet jeg. Ønsker deg lykke til og håper alt ordner seg for dere. Det er et ordtak som sier: der det fins kjærlighet fins det håp.....(klor deg fast til det der du...)

Nokså ufølsomt av ham. Selvfølgelig så har du forandret deg mens du har gått gravid-ernaturens måte å gjøre deg klar for å bli mor. Kan jo også være litt hormoner som kommer frem som ikke alltid er like lett å takle for alle [&:]
Får håpe at han bare har fått litt kalde føtter, og han fort ombestemmer seg. Må være veldig vanskelig for deg nå som du virkelig trenger all den støtte du kan få.
Lykke til [;)] (håper det ordner seg for deg og dine)

Sender en klem jeg også.

Huff da, vedlig umodent gjort syns jeg da. Han bør vite at vi forandrer oss underveis i svangerskapet pga hormoner.. blir litt arg nå. Håper det ordner seg for deg / dere[:)]

Nei, ærlig talt[:@] Nå ble jeg skikkelig sint!!

Selvfølgelig har du forandret deg, du er jo gravid.
Herregud han må jo skjønne at du kommer tilbake til normalen senere.
Si meg, hvor gammel er han egentlig? Kan ikke være gamle karen det der?

Fytti for en dust. Unnskyld utbruddet, men seriøst. Ingen går fra kjæresten sin rett før termin og sier at du har forandret deg så mye...

Du skulle sett hvordan det er her i heimen, er ikke så lett å leve med meg om dagen, men han forstår nå hvorfor.

Vet ikke hva slags råd man kan gi i en sådan stund..??
Syns fryktelig synd på deg!! men hvis han er så umoden som det virker for meg så kanskje du er best uten..?? alltid to sider av en sak, jeg vet sannelig ikke..

huff, vil bare gi deg en klem jeg. Håper at det ordner seg mellom dere!

ORIGINAL: Juniglede2006

huff, vil bare gi deg en klem jeg. Håper at det ordner seg mellom dere!

signerer,svarte deg inne på juni klubben også[:)]

Huff så grusomt sagt av han da,at han ikke vill e være sammen med deg pga at du har forandra deg sånn.!!!

Klart du har forandra deg!!! Du venter jo en nyedlig liten baby!!!!
Virker som han bare har kalde føtter spør du meg, og menn reagerer ofte merkelig!!!

Håper du har noen ogde slektninger som kan bistå deg den siste tiden, for det ville vært godt for deg!!!

Lykke til swisst, unner deg alt godt!!!

Klem fra J.elise!!

Tja. Hvor skal jeg begynne.

Meget lite voksen mann, forferdelig umodent. Hvor gammel er han? (irrelevant spørsmål, men men)

Kanskje du i det lange løp får det bedre uten han? Dersom dette er hvordan han reagerer når ting ikke er "som normalt" så vil du få det best uten han. Ting blir aldri som før etter at en har fått barn. En må og får automatisk andre prioriteringer. Humørmessig og kropslig blir en selvfølgelig sitt gamle jeg[:D], men en får et lass av ansvar og bekymringer som en bare må takle. Alt fra sykdom hos barna osv. osv. Hvordan tror du han kommer til å takle dette når han ikke takler graviditeten og det som følger med den?

Jeg vet du har det vondt nå. Du får en kjempestor trøsteklem fra meg, men gammel fisk er ikke alltid så lurt å ta vare på når det finnes andre fisker i havet. Lykke til[;)]

sånne mannfolk som får kaldeføtter og som stikker av fra en gravid kvinne burde SKYTES! dette er nå min mening, og hvis dette truffer noen så vil jeg ikke beklage!

Det du skal gjøre swisst er å ta vare på deg selv. Det er det aller viktigste nå, og så skal du ta vare på babyen når den kommer. Ingenting annet skal være på din prioriteringsliste akkurat nå.

La barnefar seile sin egen sjø, ikke bruk unødvendig energi på en "guttevalp"
Uten at jeg kjenner barnefar, så vil jeg utifra hans "unnskyldning" til å dumpe deg, si at han fremstår som meget umoden. Å dumpe sin kjære halvannen uke før termin sier mye mere om han som person enn hva 1000 ord kan gjøre.  Det kan være like greit at han dumpet deg nå, for når vi hører om hans oppførsel kan han neppe være "mann" nok til å ta vare på deg og barnet etter fødsel. Du trenger ikke å fordømme han og hans oppførsel, det er det nok av andre som vil/bør gjøre.

Som sagt, ta vare på deg selv. Jeg sender deg en kjempeklem (og barnefar sender jeg et realt spark bak)

sannelig ikke lett å vite hva man skal si til deg i en sånn situasjon. Vil bare ønske deg lykke til videre - med svangerskapet, fødselen, og med situasjonen!

Uff, utrolig trist å lese. Vet ikke hva jeg kan si annet enn at jeg håper at alt vil ordne seg til det beste for deg og babyen din. Lykke til! Klem fra Kjersti

jeg synes dette var veldig egoistisk, veeeeeeldig!!!!!
sender deg mange trösteklemmer!!!!

Uffamei dette må være så utrolig tungt for deg. Det er nå man virkelig trenger sin makker ved sin side.. [&o]
Det samme skjedde med en veninne av meg. Han bare dro da hun var 8 mnd på vei med deres andre barn( som var kjempe planlagt)
Hun greier seg, men det er tøfft.

Håper det ordner seg for dere.

Sender med en trøsteklem

Håper det vil ordne seg for deg!
Lykke til!
klemmer

Back
Topp