Dumpa i dusjen

Jeg hadde et veldig kort useriøst forhold på3mndr og den siste mnd så hørte jeg ikke noe fra fyren, og om vi fikk prata på tlf eller sms så fikk jeg bare enstvelsesord til svar.. Så jeg skjønte hvordan det kom til å ende, så jeg slutta også å ta kontakt. Så møtte jeg en annen fyr på den tida som jeg hadde det gøy med prata mye osv. Så etter noen uker så hadde jeg helt gitt opp min daværende "kjæreste" Så ble sammen med han andre fyren. Var innom msn og bytta status der jeg hadde hjerter med forbokstaven til kjæresten i mellom.. Så brått en dag fikk jeg mld av xen som spør hvem er S? han trodde vi fremdeles var sammen og fikk sjokk da han etter mange uker logga seg på msn :p jaja, sånn kan det gikk :p gikk knappe 3mndr med den nye fyren, da han sendte sms (på lillejulaften) og sa han ville ha en pause.. hahaha tilstander :p

Hun hadde vel fått nok med to til som var litt av samme stilen vel, og fortrengte kanskje hvor ille det var:p

Jaaa:D maks 6 uker igjen nå vel♡♡♡ Gleder meg til en liten baby i et stabilt forhold;)

Hoho godt man se tilbake på ting å tenke "hva i alle dager tenkte jeg med da" :P

Ouuh 6 uker :D ææh det er vel noe i underkant av 4 uker her.

Tror han sa hold deg unna min datter, vi vil aldri se deg igjen :D Haha
Haha min far hadde sagt "jeg har en haggle på loftet og er ikke redd for å bruke den" :D
Det er vel noe sånt jeg kan si til de som vil date min datter i fremtiden ;)

Hadde en kjæreste på ungdomsskolen som sa til meg at vi måtte slå opp i helgen for han fikk sin synske tante på besøk og ville ikke at hun skulle avsløre oss foran hele familien hans. Men vi kunne jo bli sammen igjen etter hun hadde dratt. Det ble vi ikke..

Følte meg rimelig lurt etterpå. :p

Hoho godt man se tilbake på ting å tenke "hva i alle dager tenkte jeg med da" :P

Ouuh 6 uker :D ææh det er vel noe i underkant av 4 uker her.

Absolutt:D

Det er maks da;) Er bare 4 uker til termin:D håper jeg slipper å gå over

Hadde en kjæreste på ungdomsskolen som sa til meg at vi måtte slå opp i helgen for han fikk sin synske tante på besøk og ville ikke at hun skulle avsløre oss foran hele familien hans. Men vi kunne jo bli sammen igjen etter hun hadde dratt. Det ble vi ikke..

Hahah det var den unskyldningen :P

Jeg har hatt ganske clean breakups med samtaler, ikke noe utroskap osv.. Men da jeg møtte min nåværende kjæreste holdt jeg på med en annen (som jeg ikke var samboere med eller noe), gjorde det slutt med en gang med eksen altså.. Min nåværende kjæreste og jeg ble samboere og gravid bare noen 2-3 mnd etter :o må innrømme jeg får litt ondt i meg, følte meg litt slem.. Men kunne ikke la drømme mannen slippe unna heller :P

Og en historie fra jobb: en kompis fra jobb var i et forhold, hadde kjøpt diamantøredobber til dama til julegave.. Etter de hadde gitt hverandre gavene og åpnet dem, først da sa hun at det var slutt mellom de!! Hun tilbydde seg å gi de tilbake men han lot hun ha dem.. Altså??? Hallo.. :P slå opp julaften er jo ikke så hyggelig akkurat!!

Når sant skal sies var det faktisk samme gutten som ikke ville være sammen med meg på barneskolen fordi han syntes jeg lignet på Kurt Nilsen, så burde kanskje ikke hatt så høye forhåpninger.. :p

Høres ut som en sympatisk type..

Nei fy før en tønt.

Og en historie fra jobb: en kompis fra jobb var i et forhold, hadde kjøpt diamantøredobber til dama til julegave.. Etter de hadde gitt hverandre gavene og åpnet dem, først da sa hun at det var slutt mellom de!! Hun tilbydde seg å gi de tilbake men han lot hun ha dem.. Altså??? Hallo.. :p slå opp julaften er jo ikke så hyggelig akkurat!!
De var frekt asså på julaften. Minnas det resten av livet liksom. Julaften ja ifjor blev eg dumpad den tidspunkt.

Når sant skal sies var det faktisk samme gutten som ikke ville være sammen med meg på barneskolen fordi han syntes jeg lignet på Kurt Nilsen, så burde kanskje ikke hatt så høye forhåpninger.. :p
Haha nei kanskje ikke :P

Back
Topp