Dumpa i dusjen

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Hva er den værste måten du har blitt dumpet på/dumpet noen? :)
Dømmer ingen :)

Har selv blitt dumpet når vi dusjet sammen rett etter sex. Ikke mitt stolteste øyeblikk :P
Han gråt og sa han følte han ikke var god nok for meg. Må si jeg var relativt enig da når jeg sto der splitter naken :) Måtte le godt etterpå med gode venner - ikke min store kjærlighet så var ikke hjerteknust, selv om det jo var kjipt :)

Skulle sjå film i lag med eit vennepar, typen skulle sitte på med dei. Da dei kom aleine trudde eg dei tulla, men dei hadde da fått beskjed om å gjera det slutt;)
Oj oj oj :P det hørtes ut som måten man gjorde det slutt på barneskolen :) ikke veldig voksen fyr?

Skulle sjå film i lag med eit vennepar, typen skulle sitte på med dei. Da dei kom aleine trudde eg dei tulla, men dei hadde da fått beskjed om å gjera det slutt;)
Barnslig type vill eg si som
Bad andra gjøra slut

Jeg vel den som stort sett har stått for dumpinga i tidligere forhold, men ble dumpa på SMS av en :p

På ungdomsskola ble e dumpa over tlf fra en felles venninne. Vi hadde da vært ilag i 2.5 år..
Ellers har e dumpa andre, men når de er så teit at de ikke ser sjøl at de omtrent har sex med en felles venninne rett foran øynene mine så får de ha det godt. ;)

Jeg ble fridd til - 3 uker etterpå hadde han funnet seg ei ny og slo opp! Lurt trill rundt kan du si! Det var veldig tungt..

Når jeg var yngre - sånn typ 15 (han var 22) ble jeg sammen med min første kjæreste, men jeg kjente han ikke så godt og etter ei uke syntes jeg at han var så utrolig klengete så jeg bare slutta å ta telefonen og kutta kontakten helt! Sa aldri at jeg gjorde det slutt, jeg bare unngikk han totalt! Så råttent gjort !!

Jeg ble fridd til - 3 uker etterpå hadde han funnet seg ei ny og slo opp! Lurt trill rundt kan du si! Det var veldig tungt..

Når jeg var yngre - sånn typ 15 (han var 22) ble jeg sammen med min første kjæreste, men jeg kjente han ikke så godt og etter ei uke syntes jeg at han var så utrolig klengete så jeg bare slutta å ta telefonen og kutta kontakten helt! Sa aldri at jeg gjorde det slutt, jeg bare unngikk han totalt! Så råttent gjort !!
Haha, da er dere i teorien sammen enda :P

Har aldri blitt dumpet av en kjæreste, men en fyr jeg datet litt sluttet plutselig å ta kontakt med meg eller svare meg. Syns det var litt barnslig siden han var nesten 30 :P

Jeg tror ikke jeg har blitt dumpet på noen spesielt interessant plass, men jeg har hatt en tendens til å få typene til å slå opp med meg. Har merket at ting ikke har vært som det skulle, og presset de litt, typ "Jeg merker jo at du ikke føler det samme for meg lenger. Hvis du vil gjøre det slutt må du si det, blir så slitsomt å gå og lure..." Har alltid klaska meg selv i panna etterpå, snakk om å gjøre det enkelt å såre meg, liksom... :/

Jeg var sammen med en voldelig drittsekk for 6-7 år siden. Så jeg lå med bestekompisen og sa det til han med den beste samvittighet, snudde ryggen og gikk - har ikke sett han siden.

Nå høres jeg ut som et skikkelig rasshøl, I know :p

Back
Topp