Dummeste æ har hørt på lenge!

LilleLisska

Forumet er livet
"Man treng jo ikke så mye klær på ungan her nede, e jo ikke like kaldt som i nord.
Og strikkaklær treng man nu ihvertfall ikke!"  [8|]

Tull.. Har allerede begynt å kle på jenta mi strikkaklær. Med lue når det e kaldt i lufta. Kan jo ikke la ho fryse, OMG! Ho e heller ikke for varm når vi har vært ute, helt passelig temperert, så det æ kler på ho, det treng ho!

Unga e jo ikke som voksne da.. treng nu klær her like mye som dæm treng klær oppe i nord.. GAD!

Og nu som ho enda ikke kan gå så e det jo kaldt å sitte i ro i vogna.. [8|]

Eni me mæ eller ?

be den xxxx svigermoren din om å sitte ned, 30 cm over bakken og bli sittende der, i klær hun mener er akseptabelt mye.....

jeg tok frem ullundertøyet idag jeg og, MEN er mer redd for å kle for mye enn for lite på ungen, de sier ifra viss de fryser, ikke alltid de gjør det viss de er for varm og i tilegg sover.....

ORIGINAL: Lucca

trenger sikkert ikke like mye klær men de trenger jo varme klær (strikke klær, ull klær os)
for det om det ikke blir 20 minus her nede! så kan jo barna ikke løpe rundt i tshjorte og shorts!!!

Nei ! Ikke sant!

Blir jo aldri 20 minus der vi bodde før, men man kler nu på ungan etter været.
Kan jo ikke tenke at ungen ikke treng så mye klær bare fordi vi bor her (tønsberg).

Jeg har jo begynt med ulltøy jo.. Gikk med ullgenser i dag, var jo så kaldt på morran som fytti rakkern!!

ORIGINAL: Bdancer

hvor i norge er du og hva er tempraturen?
begynt med jakke og lue her på østlandet ja...

Vestfold, tønsberg. [:)]

Usikker på tempen, men i dag va det kaldt i lufta..

Det kommer jo helt an på hvor HER NEDE er..
Er det litt sør for Finnmark (altså i nord-troms) eller er det i Dubai liksom....

ORIGINAL: Black Beauty

be den xxxx svigermoren din om å sitte ned, 30 cm over bakken og bli sittende der, i klær hun mener er akseptabelt mye.....

jeg tok frem ullundertøyet idag jeg og, MEN er mer redd for å kle for mye enn for lite på ungen, de sier ifra viss de fryser, ikke alltid de gjør det viss de er for varm og i tilegg sover.....

Ja, skulle nok gjort det!
Alva-Emilie va faktisk helt perfekt i temperaturen etter ho hadde sovve ute i dag.. Med ullklær og teppe på! Hadde æ ikke kledd det på så hadde ho vært iskald [&:] Kjente jo at kinnan hennes va kald og rød va dæm å..

Eni der. Men kjenne jo ungen mer enn ho.. blir frustrert over den dama!! [&o]

Kler på lille gutt ullklær, er jo litt kjølig ute.
Og når vi går tur sitter jo han stille i vogna så da pakker jeg han godt inn i noe varmt[:)]

Så kle på snuppa de gode varme klær og gi f... i de som mener du ikke skal det! [:D]

ORIGINAL: Maelle

Det kommer jo helt an på hvor HER NEDE er..
Er det litt sør for Finnmark (altså i nord-troms) eller er det i Dubai liksom....

Tønsberg..

ORIGINAL: Veni vidi vici

Kler på lille gutt ullklær, er jo litt kjølig ute.
Og når vi går tur sitter jo han stille i vogna så da pakker jeg han godt inn i noe varmt[:)]

Så kle på snuppa de gode varme klær og gi f... i de som mener du ikke skal det! [:D]

Gjør det! Har ikke plana om no anna [;)]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Bor I Oslo, har ikke tenkt tanken på ullklær enda...

Kanskje varmere dær enda [:)] Bor i Tønsberg.

Men det her va snakk om kaldere tider generelt egentli..

Back
Topp