Dumme svigermor!!!!

Dråpe

Elsker forumet
Er så sinnsykt lei!!!! [:@]
Ho skal alltid se ned på min mening, og le av meg hvis jeg har en annen mening enn det ho har. En skikkelig dum "jeg-er-eldre-og-vet-bedre-enn-deg-lille-jenta" latter...!!!!ÅÅÅÅÅÅ!! Ho tror alltid ho vet så sinnsykt mye bedre. Ho har til og med gått til innkjøp av en haug med babytøy til gutt, bare blått...fordi ho er sikker på at det blir gutt. (det kan ho søren meg ikke vite!!) Det må visst bli gutt, ellers blir mannen min så skuffet. ÅÅÅÅ, Han ønsker seg jente, det har han gjort hele tiden!!! (blir selvfølgelig glad for begge deler)
Ho skal alltid vite best om huset vårt, mannen min, babyen og meg!!!!! BLIR SPRØØØ!!

(måtte bare få ut litt)

satser på at du får jente jeg da. Så gamla får jekka seg ned.

Blir sikkert kjempe kos for dere og få en gutt, men tenker det vil bli en fin bonus og se reaksjonen til ho vist dere får ei jente.[:D]

Fantastisk med klagerom, føler meg mye bedre i dag. [;)]

Svigermor får bare holde på med sine rare prosjekter. Har fått snakket litt med mannen min også, og han skulle prøve på en fin måte og si til ho at noen av de tingene ho sier kan være litt sårende. Bedre at det kommer fra sønnen hennes enn fra meg tror jeg... Deilig å ha en mann som skjønner meg ihvertfall[:)]

Håper du får ei lita pia jeg... [;)]

ahhh jeg hadde klikket, hater slike mennesker. jeg vet bedre enn deg bla bla bla.
jeg hadde gidd klar beskjed at hun var den dritten når hun oppfører seg slik. men jeg blir så lett sint jeg[&:]
håper du får en liten jente da, slik at svigermor får roet seg ned noen hakk, noe hun tydeligvis trenger.

Lykke til. ikke lett med disse svigermødrene....

ORIGINAL: kjersti1234

ahhh jeg hadde klikket, hater slike mennesker. jeg vet bedre enn deg bla bla bla.
jeg hadde gidd klar beskjed at hun var den dritten når hun oppfører seg slik. men jeg blir så lett sint jeg[&:]
håper du får en liten jente da, slik at svigermor får roet seg ned noen hakk, noe hun tydeligvis trenger.

Lykke til. ikke lett med disse svigermødrene....

signere den...

Hvis det var min svigermor hadde jeg sett henne rett inn i øya og satt "jasså gitt, du mener det ja". og bare gått derfra. Rista litt på hue og sukka høyt. Hater bedrevitere!!! hvis hu hadde fortsatt å mase og gnåle om alt, så ville jeg sagt: "hvis du som mor har gjort en slik god jobb med din sønn, hvorfor er dere på totalt forskjellige planeter da?!"
Hmm merker at jeg ble litt små-hissig selv nå gitt, fikk lyst til å gi gamla non alvorsord! ikke gidd å finne deg i slikt pissprat!

hehe, jeg har en svigerbestemor, om jeg kan kalle henne det, som bare tror godt om sine barn og barnebarn. HVis det er noe, er det aldri deres feil men kjærestene/kona deres [:D]. I tillegg er hun litt sjalu. Og nysgjerrig! Men samtidig veldig glad i sine barnebarn og oldebarn, og siden min samboer bodde hos henne da han var mindre har han på en måte blitt som en sønn for henne.

Vi har alltid hatt et godt forhold til henne, men jeg kan av og til bli irritert på henne. Som da vi fikk datteren vår, og hun "bestemte" at hun skulle hete Karoline. Vi hadde bestemt oss for et annet navn allerede, så det ble det vi hadde bestemt. Da ringte hun meg og fortalte hvor skuffet hun var, og at dette navnet var ment å gå i arv, og at mange ønsket at hun skulle hete Karoline, bortsett fra meg..Så det var jo jeg som ødela alt ifølge henne. Jeg visste jo ikke hva jeg skulle si, og var nesten på gråten etter samtalen. Det var kort tid etter fødselen, så jeg tålte sikkert lite før jeg ble trist også [:)]. Så jeg var ganske irritert på henne en stund etter dette. Men hun er bare slik, og skjønner ikke at hun sårer folk når hun sier slik, tror jeg. Men har lært meg å overse kommentarene hennes til tider, fordi jeg vet at hun bare er sånn. Vi bor et stykke unna, så vi treffer dem ikke så ofte da. Like så greit [:D].

Back
Topp