Dumme sjekke triks

*MaaD*

Glad i forumet
Har dere noen på lager? enten som dere har brukt eller fått høre når dere har blitt (prøvd) sjekket opp??

Må bare fortelle om en ungkar fra bygda jeg kommer fra. Han er god å rund for å si det sånn[;)] og karnsje ikke akkurat av den kjekkeste typen.
Etter å ha drukket seg litt til mote, så gikk han bort til ei god å rund dame å sa:
- Vi e like kjukk å stygg begge to, karnsje vi skull slå oss i lag?

[8|][8D][:D][:D]
Trenger vell neppe å forklare at han ikke fikk med seg henne hjem[:D]

utrolig hva man kan si....

vi var på byn for leeeenge siden, da kom det bort en kar til meg som sa:
skjørtet ditt macher sengeteppet ditt, vil du bli med meg hjem?
er ikke den dårlig så vet ikke jeg[:)]

Jeg møtte en jeg var "ilag med" når jeg gikk i 8ende på en fest i jula.. Hadde ikke snakket med han siden da, også setter han seg vedsiden av meg, tar armen rundt meg og sier "Nåh, skal vi teste om du e like flink å kline nu som du va før??"...

Jeg fikk fart på meg og kom meg bort fra han da :p

dette er ikke et sjekketriks da.. men det var faktisk i halden dette også... hmm er det mye kåte mannfolk i halden tro??? det var en som prøvde å sjekke meg opp og var skikkelig brekk ekkel... (jeg hadde type og var ikke interesert) men han ga seg ikke og til slutt ble jeg så lei at jeg bare gikk bort til han å sa: ja bitte, skal du ha fitte eller bare stå der å titte.... han ble så paff at han bare gikk hjem han.... *kniiiiiiiis*

En vennine av meg sa til en fyr" jeg har mistet nr mitt kan jeg få ditt"? Og hun fikk det hun[:D]

Her er den desidert dårligste skjekke replikken jeg har fått servert

Fyren sto lenge å glana på utestedet vi var på.
Så fyren kom opp til meg å sa "Har du kasko?"
Jeg "Hæ?" (var ikke 18 år engang:)
Han "jaa... du laga nettopp en svær bulk i buksa mi...!"

Fy fader, trodde ikke jeg hørte riktig. Blææ!
Å Nei, ble ikke noe på ham gitt!

ORIGINAL: tittilotta

dette er ikke et sjekketriks da.. men det var faktisk i halden dette også... hmm er det mye kåte mannfolk i halden tro??? det var en som prøvde å sjekke meg opp og var skikkelig brekk ekkel... (jeg hadde type og var ikke interesert) men han ga seg ikke og til slutt ble jeg så lei at jeg bare gikk bort til han å sa: ja bitte, skal du ha fitte eller bare stå der å titte.... han ble så paff at han bare gikk hjem han.... *kniiiiiiiis*

tenker han ble paff da ja

Kan ikke komme på noen dårlige sjekketriks på meg. Kan ha noe med at jeg var ei lita flyfille i mi tid og som regle så sørpefull at jeg ikke registrerte hva folk sa til meg.

Men mamma fikk en bra en av en kjent rundbrenner i bygda her. Han satt seg ved siden av mora mi og sa : Hei, dei e ej ikkje pult før!!! Haha, jeg satt rett over de og bruste ut i latter da mamma sa hun var mora mi!![:D]

jeg ha rota med han flere ganger da og han er vel noen år eldre en meg.[8D]

møtte en på byen en gang som spurte om jeg var sliten? jeg tenkte
ser jeg så jævlig ut men jeg så nå nei da.så svarte han "det var jammen
rart,du som har løpt rundt i tankene mine i hele kveld"[:D]

Back
Topp