Dumme meg..

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Tok en digital test idag, og den viste kun 1-2 uker. Jeg er jo 4+4 idag. Burde den ikke vist 2-3 ???
Off.. nå ble jeg bekymret:/

♡ desember 2014 ♡
 
Kan jo bare være det at du er kortere på vei enn du tror! F.eks 3+6 ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Nei jeg er 100% sikker på ukene. Har hatt sex 2 ganger i år og har blitt gravid begge gangene... så jeg regner unnfangelsen fra 25 mars. Fikk første positiv test 9 dager etter..
Off.. alt en skal tenke på!

♡ desember 2014 ♡
 
Det står at om man får 1-2 så er man 3-4 uker på vei.
Så om du tar samme test når du er 5+ så får du nok 2-3 på testen ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Skriver det her og jeg. Har opplevd det samme selv og forsket rundt overalt på dette og ringte tilogmed legen. Det er faktisk veldig mange som får for få uker på denne og noen for mange og Pga HCG er veldig forskjell og på disse testene må HCG være fryktelig høyt. Legen sa også at man ikke kan måle 100% riktig HCG på urin heller. Så bare ta det helt med ro og ikke bekymre deg :) Jeg har lest på andre forum via Google at de også har fått feil uker men det allikevel har gått bra :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Også skal de tas på morgenurin for at det ikke skal være utvannet..


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Om du tok den senere på dagen enn om morgenen kan det være grunnen :)
 
Tror ikke vi skal bekymre oss so mye over de digitale testene da det kun er en indikator :) Hcg kan variere veldig fra kvinne til kvinne uten at det er noe som er galt :)
 
Sier meg enig med resten her:) kan variere mye i hcg fra person til person,og fra morgenurin til spoturin!
 
Tok en digital test idag, og den viste kun 1-2 uker. Jeg er jo 4+4 idag. Burde den ikke vist 2-3 ???
Off.. nå ble jeg bekymret:/

♡ desember 2014 ♡

Sier som alle de andre her: Det er ingenting å bekymre seg over, hcg nivået er veldig forskjellig fra person til person :)
 
du kan ha hatt eggløsning senere, egge fester seg 2 - 10 dager etter eggløsningen og først da starter hcg produksjon, og noen produserer mindre hcg enn andre uten at det skjer noe galt.
 
Jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for :) Har hørt om flere som har fått feil ukeantall når de har vært i grenseland. :)
 
Tok en digital test idag, og den viste kun 1-2 uker. Jeg er jo 4+4 idag. Burde den ikke vist 2-3 ???
Off.. nå ble jeg bekymret:/

♡ desember 2014 ♡

Dette gjorde jeg også. Og jeg har jo gjennomgått Ivf så VET når egget ble befruktet. Uansett - med min første graviditet visste ikke 1-2 uker før 14dpo (fikk ikke gravid 11/12/13dpo). Så når jeg tok neste tok jeg den først når jeg var 4+6 - da fikk jeg 2-3 og når jeg var 5+6 tok jeg neste og fikk 3+. Tror min hcg stigning er litt treig.

Tok også en digital test i går som viste 1-2 (4+4). Jeg velger å ikke tro på den. Dessuten tror jeg faktisk at jeg får sterkere streker på testene mine på ettermiddagen enn morgenen.

Jeg velger å tro på de gode resultatene jeg får og så forkaster jeg resten. Skal være lykkelig gravid inntil motsatt er bevist:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takk dere :) dere er gode å ha! Gravid inntil det motsatte er bevist, den likte jeg:)

♡ desember 2014 ♡
 
Dette gjorde jeg også. Og jeg har jo gjennomgått Ivf så VET når egget ble befruktet. Uansett - med min første graviditet visste ikke 1-2 uker før 14dpo (fikk ikke gravid 11/12/13dpo). Så når jeg tok neste tok jeg den først når jeg var 4+6 - da fikk jeg 2-3 og når jeg var 5+6 tok jeg neste og fikk 3+. Tror min hcg stigning er litt treig.

Tok også en digital test i går som viste 1-2 (4+4). Jeg velger å ikke tro på den. Dessuten tror jeg faktisk at jeg får sterkere streker på testene mine på ettermiddagen enn morgenen.

Jeg velger å tro på de gode resultatene jeg får og så forkaster jeg resten. Skal være lykkelig gravid inntil motsatt er bevist:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg får også sterkere streker på ettermiddagen enn morningen:)



❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Back
Topp