Dumme meg!

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Det var ei på før svangerskapet som hadde lagt ut bilder av det som kom ut i trusa når hun spontanaborterte. Jeg var så dum at jeg så på bildene- angrer nå! Det sto sterke bilder i overskriften, og jeg burde selvsagt forstått at dette burde jeg holde meg unna! Men, jeg tenkte ikke så langt før jeg hadde klikket på bildene....
Selvfølgelig er det grusomt å miste og jeg unner ingen det.... Men for meg ble det svært vanskelig å se bilder av dette....

Uff :(

Jeg vet ikke hvem det gjelder eller hvor bildet ligger, men det er ikke alt man trenger å dele på et åpent forum. :)

Uff :(

Jeg vet ikke hvem det gjelder eller hvor bildet ligger, men det er ikke alt man trenger å dele på et åpent forum. :)

Som det står i HI så ligger det inne på "Før Svangerskapet" . Jentene der inne er en veldig sammensveiset gjeng trur jeg, og hun lurte i utgangspunktet på om ikke fosteret virket litt for stort til og bare være 6 uker.
Hun skreiv jo også i hovedinnlegget at det var sterke bilder..

Hun skrev advarsel ja.... Det var bare dumme meg som ikke tenkte meg om før jeg trykket. Det kan godt være at andre enn meg også er så blonde.....

Jeg tåler ikke blod. Og har heller aldri sett morkaka etter fødslene mine.. så går ikke inn og ser :S

Som det står i HI så ligger det inne på "Før Svangerskapet" . Jentene der inne er en veldig sammensveiset gjeng trur jeg, og hun lurte i utgangspunktet på om ikke fosteret virket litt for stort til og bare være 6 uker.
Hun skreiv jo også i hovedinnlegget at det var sterke bilder..

Ja, er jo ikke på generelt forumet akkurat,og hun hadde jo advarsel. Ble bare skikkelig lei meg når jeg så det,og tenkte hva hvis det var meg? Men følte meg ikke støtt på noen måte. Valgte jo selv å klikke selv om jeg så advarsel.. sånne advarsler virker mot sin hensikt på meg :p

Ja, er jo ikke på generelt forumet akkurat,og hun hadde jo advarsel. Ble bare skikkelig lei meg når jeg så det,og tenkte hva hvis det var meg? Men følte meg ikke støtt på noen måte. Valgte jo selv å klikke selv om jeg så advarsel.. sånne advarsler virker mot sin hensikt på meg :p

Samme her! :p Har satt meg inn i en del dumme situasjoner pga akkurat den. Samme med "Ikke trykk her" og sånn.. :p

Jeg også. Skulle aldri ha trykket. Noen må fortelle henne at det er kanskje godt å snakke med noen om dette. Ble litt for mye med de bildene

Jeg også. Skulle aldri ha trykket. Noen må fortelle henne at det er kanskje godt å snakke med noen om dette. Ble litt for mye med de bildene

Men det er jo det hun gjør.. snakker med de på før svangerskapet.. er jo hennes valg å dele bildene og andres valg å se.. ;)

Men det er jo det hun gjør.. snakker med de på før svangerskapet.. er jo hennes valg å dele bildene og andres valg å se.. ;)
Ja, skjønner det. Men kanskje med noen ansikt til ansikt. Jeg har mistet selv, hadde vært veldig lei meg av de bildene hvis jeg ikke hadde vært gravid som nå. Ikke alt man trenger å vise i den graden mente bare jeg

Ja, skjønner det. Men kanskje med noen ansikt til ansikt. Jeg har mistet selv, hadde vært veldig lei meg av de bildene hvis jeg ikke hadde vært gravid som nå. Ikke alt man trenger å vise i den graden mente bare jeg

Joda,skjønner hva du mener. Men noen prater best skriftlig. Og på det forumet visste hun vel at hun ville få støtte og andres erfaringer. Etter hva jeg skjønte på noen av svarene der så er det ikke så mye støtte man får fra lege sånn helt uoppfordret hvertfall.
Nei man trenger ikke å vise alt,men som sagt så var det jo på eget forum da,selv om det er åpent.

Jeg valgte å ikke gå inn å se jeg, til tross for at jeg vet hvem hun er. Synes veldig synn på henne, jeg mist selv i uke 11+5 for fem år siden og er glad at ting forsvant uten at jeg fikk se det...

Håper at det går greit med henne! Jeg håper at hun og forsto ut i fra det jeg skrev at jeg også ønsket å støtte henne... Det må være utrolig grusomt å oppleve dette for henne.

Syns rett og slett ikke vi har noe med og be henne slette bildene.
Vi har nada og gjøre inne på det forumet i det hele tatt, hun opplyser meeeget godt i overskriften hva som kommer i innlegget.
Så hvorfor går man da inn, på et sted man ikke hører til, på et innlegg man vet man ikke vil se - for og så klage på innholdet?

Syns synd på henne jeg, godt hun har så mye støtte fra jentene der inne.

• Liker
Reactions: VeL
Syns rett og slett ikke vi har noe med og be henne slette bildene.
Vi har nada og gjøre inne på det forumet i det hele tatt, hun opplyser meeeget godt i overskriften hva som kommer i innlegget.
Så hvorfor går man da inn, på et sted man ikke hører til, på et innlegg man vet man ikke vil se - for og så klage på innholdet?

Syns synd på henne jeg, godt hun har så mye støtte fra jentene der inne.

Sign

Back
Topp