dumme mannfolk

MadeleineK

Glad i forumet
tror dere ikke at min mann kom i går åg spurte om jeg ville flytte til brasil i noen mnd? *min største drøn* Firmaet han jobber i skal  starte opp no nytt i brasil, og jeg blir helt i hundre åsså sier tosken at ddet ikke går alikevel pga hus osv[>:]

dumme dumme dumme mann[8D]

NEEI!? Kan dere ikke leie ut huset da?

Synes dere bør prøve å gjøre alt for å få til dette altså :) Tenk så spennende da ;D

ORIGINAL: lillebebis

NEEI!? Kan dere ikke leie ut huset da?

Synes dere bør prøve å gjøre alt for å få til dette altså :) Tenk så spennende da ;D

jo ja eg prøvde jo å foreslå å leie ut huset men uffamej leieboere bare ødelegger for mange millioner, fikk jeg til svar[8D]

Årgh, da virker det ikke som han har lyst altså :p

Så klart noen kan sikkert finne på å ødelegge, men dere skriver jo kontrakt ;)

jaja, heldigvis har jeg litt tid å overtale han på, var ikke snakk om før på høsten[:)]

Så bra ;) Da får du prøve å legge alt til rette så han ikke kan si nei ;D

åååååååååå det må dere få til. Jeg har vært i Brasil og elsker landet!!Også min drøm å bo der[:D]

Ååååå!!! For ein nedtur. Tenk å bu i Brasil! Håper det går i orden likevel.

ORIGINAL: lillebebis

Årgh, da virker det ikke som han har lyst altså :p

Så klart noen kan sikkert finne på å ødelegge, men dere skriver jo kontrakt ;)

Og har depositum!:)

Du får overtale han;)

Ja det sier jeg og, dumme mannfolk [8D] Tenk å friste deg med den ideen også sier han det ikke blir [8D] Slikt er irriterende [8D] Men må jo kunne gå ann å leie ut til noen, om han er så redd så kanskje kjent folk? Firmaer, om dere har flere soverom. Er jo mange gode leieboere, men ja, man treffer av og til på noen idioter [&:]

Back
Topp