Dumme mann

*Snoopy*

Forumet er livet
Er vel kanskje ikke noe og bli sur over da,men vi var på fest idag pga dama til en kompis av oss fylte året og hadde bestått en lang utdanning..Jeg sier da nå at jeg vil hjem,er ei kjerring som stikker av med plassen min hele veien og jeg hadde 1 teppe der pga vi satt på trebenker og i uke 30 verker ryggen litt da [:'(]Meeen hun tok vist ikke det hinte da,at jeg gjerne ville sitte der..Gubben snakker da med mora til han kompisen vår (naboen vår)..Rekner med at han kanskje skal være grei og bli med hjem men NEIDA!!Ja bare gå du så kommer jeg meg nok hjem til slutt får jeg da i beskjed..Føler meg da litt snytt,hvertfall når flere står rundt og lurer på hvorfor ikke han og blir med hjem [:@]Han kom hjem fra 2 uker i nordsjøen igår (gikk rett i grotta si og spilte poker til kl 01:30)så fest idag..På Onsdag reiser han mest sannsynelig igjen for 2-3 uker til i enten England eller Hammerfest..[8|]Føler meg litt skuffa over at han ikke bare kunne blitt med meg hjem [&o]

Kan være han ser på det som siste mulighet til å komme seg ut på fest osv før ungen kommer.
Men litt dårlig gjort at han ikke ble med deg hjem da, samme med hun som ikke tar hintet om at du vil sitte ned på benken.

Mannfolk mangler den egenskapen å sette seg i andres situasjon tror jeg, skulle vært no piller for økt empati og medfølelse...

Jeg hadde garantert blitt forbannet,siden han kom hjem igår. Hadde nok forventet at han ville ha tilbrakt litt alene tid med meg, før han måtte reise igjen.

ORIGINAL: Bolla85

Skjønner at du blir skuffa! Hadde dere tilbragt hver kveld sammen ellers, så hadde det jo vært noe helt annet, men jeg skjønner at du gjerne skulle hatt han med deg hjem ja. Irriterende med hun som skulle ta plassen din og da. Tydeligvis en som ikke selv har vært gravid gjetter jeg på?

Nope hun har ikke vært gravid selv..Vel det med festingen burde ikke ha noe og si,han er i denne grotta si minst 2 ganger i uka..Da sitter jeg som oftes muters alene hjemme..Han er på fylla som oftes 1 gang av disse,greit nok det er 2 hus fra oss..Men han er forsatt ikke hjemme da..Sa til han på forhånd idag at jeg gidder ikke og sitte der og sture uti natten,så ble han enig om at at senest kl 01 skulle vi gå hjem..Meeen får vel en tlf i morgentimene om jeg kan hente han tenker jeg [&o]Føler han tar litt lite hensyn til tider,hvertfall når svigerfar sier han skal HVERTFALL komme hjem til fødselen (han jobber i sakalin i Russland,ca 1 døgn i reise herfra)mens sambo sier bare vis han er på jobb når hun bestemmer seg for og komme,så kan han ikke komme hjem..Føler meg rett og slett sluffa over han [:@]

Jeg håper virkelig for din del at han forandrer seg! Er ikke noe godt for deg å føle deg alene, og at han ikke stiller opp. Forhåpentligvis så endrer han seg etter fødsel om ikke før!!

Jeg håper virkelig for din del at han forandrer seg! Er ikke noe godt for deg å føle deg alene, og at han ikke stiller opp. Forhåpentligvis så endrer han seg etter fødsel om ikke før!!

Vel tror selv han er veldig redd for og ikke kunne gjøre som han vil lenger da..Sier han gleder seg veldig til lillemor kommer [:)]Så frå satse på det er"nerver" det går i..Han var flink forøvrig og sendte mel hal 2 om jeg kunne hente han..Tror noen tok hinte [;)]

ORIGINAL: *Snoopy*

Er vel kanskje ikke noe og bli sur over da,men vi var på fest idag pga dama til en kompis av oss fylte året og hadde bestått en lang utdanning..Jeg sier da nå at jeg vil hjem,er ei kjerring som stikker av med plassen min hele veien og jeg hadde 1 teppe der pga vi satt på trebenker og i uke 30 verker ryggen litt da [:'(]Meeen hun tok vist ikke det hinte da,at jeg gjerne ville sitte der..Gubben snakker da med mora til han kompisen vår (naboen vår)..Rekner med at han kanskje skal være grei og bli med hjem men NEIDA!!Ja bare gå du så kommer jeg meg nok hjem til slutt får jeg da i beskjed..Føler meg da litt snytt,hvertfall når flere står rundt og lurer på hvorfor ikke han og blir med hjem [:@]Han kom hjem fra 2 uker i nordsjøen igår (gikk rett i grotta si og spilte poker til kl 01:30)så fest idag..På Onsdag reiser han mest sannsynelig igjen for 2-3 uker til i enten England eller Hammerfest..[8|]Føler meg litt skuffa over at han ikke bare kunne blitt med meg hjem [&o]

Stakkars deg [&o]Jeg hadde blitt dr*t forbanna [:@]. Det går ikke an!

Vel tror selv han er veldig redd for og ikke kunne gjøre som han vil lenger da..Sier han gleder seg veldig til lillemor kommer [:)]Så frå satse på det er"nerver" det går i..Han var flink forøvrig og sendte mel hal 2 om jeg kunne hente han..Tror noen tok hinte [;)]

Han ville at du skulle ut igjen og hente han????

Skjønner at du blir skuffa! Hadde dere tilbragt hver kveld sammen ellers, så hadde det jo vært noe helt annet, men jeg skjønner at du gjerne skulle hatt han med deg hjem ja. Irriterende med hun som skulle ta plassen din og da. Tydeligvis en som ikke selv har vært gravid gjetter jeg på?

Da hadde jeg blitt kjempe lei meg!! om han hadde vært borte så lenge og ikke ønsket være med meg istedenfor å feste! håper han gjør det godt igjen da!

Signerer

ORIGINAL: Sorgenfri

Han ville at du skulle ut igjen og hente han????

Ja var og henta han hal 2..Hadde ikke lagt meg da,hadde jeg lagt meg hadde han tatt taxi..Var opptatt med og klø meg skvett i hjel jeg..Fikk jo ikke sove da [:'(]

Det var godt å høre at han kanksje tok hintet. og at det ikke ble langt langt på natt før han kom hjem.

ORIGINAL: brumla

Det var godt å høre at han kanksje tok hintet. og at det ikke ble langt langt på natt før han kom hjem.

Nei sant det vanligvis på sånne tilsteldninger sitter vi til 4-5 om morgenen..Men han sa det selv da,var litt dumt igår da siden han var nettopp komt hjem osv..Meen gjør det kanskje godt igjen med en ikea tur i Stavanger i morgen [:D]

Nei sant det vanligvis på sånne tilsteldninger sitter vi til 4-5 om morgenen..Men han sa det selv da,var litt dumt igår da siden han var nettopp komt hjem osv..Meen gjør det kanskje godt igjen med en ikea tur i Stavanger i morgen [:D]

Godt han vil gjøre det godt igjen da [:)].

ORIGINAL: Sorland

Godt han vil gjøre det godt igjen da [:)].

Hehe jeg begynner og bli utålmodig med de siste tingene til lillemor sitt rom,selv om hun ikke skal bruke det før hun er sånn 4-5 mnd'er..Så hadde vi vist 2 SVÆRE sekker som sto med klær hos søstera hans [8|]Hum..Nå blir det skiftings 3 ganger om dagen på hun lille tror jeg hehe [:)]Å hvem kan motstå ikea da,det er jo kjeeempe gøy [:D]Så et plaster på såret er det da + han ligger og er drittdårlig i senga nå [;)]

Synes absolutt at han må ta deg med til Ikea i morra [:)]

ja dette kunne vært meg som hadde skrevet[&:]...har og fått hjem min sambo fra nordsjøen i 2 uker...nesten samma greia her- han var på fest fredag og i natt og jeg går å leggeer meg aleine mens han sitter å sjenker til langt på natt. og sovr hele dagen derpå...
ikke noe snakk om å bli med hjem nei, bare han og sitt! [&o]

og folk som ikke kan ta hensyn til gravide er det  masse vis av![:'(] Vi får bare holde ut de få ukene som er igjen og håpe mannfolka kan skjerpe seg...[>:]

Min blir av og til igjen og etter fest.
Eller det har skjedd 3 ganger etter att eg ble gravid.
Og da kommer han stort sett hjem 1 time etter meg med litt dårlig samvittighet, hihi

Back
Topp