Dumme magefølelse

mkrago

Elsker forumet
Jeg og mange rundt oss var ganske sikre på at det er en lillesøster i magen, men overraskende nok så er det en lillebror. Blir tydeligvis bare gutter på min side denne generasjonen da det bare var jenter forrige generasjon. Vi kommer nok til å måtte kjøpe mye nytt da storebror er et november barn.

Heldigvis var jordmoren kjempe hyggelig og søt og brukte god tid på oss. Hun var enig i min vurdering ang glukose belastningstest og mente det er helt bortkastet og noe jeg bør slippe. Termin ble flyttet en hel dag så nå er termin 17 juli.
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Jeg og mange rundt oss var ganske sikre på at det er en lillesøster i magen, men overraskende nok så er det en lillebror. Blir tydeligvis bare gutter på min side denne generasjonen da det bare var jenter forrige generasjon. Vi kommer nok til å måtte kjøpe mye nytt da storebror er et november barn.

Heldigvis var jordmoren kjempe hyggelig og søt og brukte god tid på oss. Hun var enig i min vurdering ang glukose belastningstest og mente det er helt bortkastet og noe jeg bør slippe. Termin ble flyttet en hel dag så nå er termin 17 juli.
Enig med du!! Den magefølelsen er helt på bærtur!! Haha! Jeg er fortsatt litt i sjokk over at jeg har en liten gutt i magen! Man må snu hele tankegangen og begynne litt på nytt, har jo i underbevisstheten planlagt hele oppveksten til den jenta! Men åh så gøy det blir med en til gutt! ❤️
 
Gratulerer med gutt!

Her er alle overbevist om gutt.. Fikk ikke vite kjønn på ul men merker om det er jente så kommer det til å ta litt tid å venne seg til tanken.. Har jente og det er kjempe kos men alltid tenkt at jeg får jente og gutt liksom :p
 
Takk, ble bare litt overrasket fordi "alle" var sikre på at det var en jente med den sinnssyke kvalmen jeg hadde.
Vi var alle sikre her også pga magefølelse, og når jeg så det du skrev måtte jeg bare si at jeg var også mye kvalmere nå enn sist:)
Får gutt og trodde det var jente.
Hehe sånn går det. Sjokket gir seg nok fort:)
Og gratulerer så mye!!!:D
 
Vi var alle sikre her også pga magefølelse, og når jeg så det du skrev måtte jeg bare si at jeg var også mye kvalmere nå enn sist:)
Får gutt og trodde det var jente.
Hehe sånn går det. Sjokket gir seg nok fort:)
Og gratulerer så mye!!!:D
Gratulerer med gutt:)

Takk gleder meg over at jeg skal bli en guttemamma. Kan alltid si at som eneste hunnkjønn har jeg vetorett
 
Hehe, jeg hadde det helt likt. Har vært kjempe kvalm og var helt sikker på at vi ventet en liten jente. Har egentlig kun sett på jenteklær og rosa utstyr. ;) Men det er en gutt, lå og viste seg skikkelig fram på ul. Hehe. Begynner å venne meg litt til tanken nå, men har tatt noen dager. :p
Gratulerer så mye med en liten prins i magen! :D Det åpner seg en ny verden på klær- og utstyrsfronten da, nå kan vi se på alt det blå! ;)
 
gratulerer så mye med prinsen <3
 
Jeg og mange rundt oss var ganske sikre på at det er en lillesøster i magen, men overraskende nok så er det en lillebror. Blir tydeligvis bare gutter på min side denne generasjonen da det bare var jenter forrige generasjon. Vi kommer nok til å måtte kjøpe mye nytt da storebror er et november barn.

Heldigvis var jordmoren kjempe hyggelig og søt og brukte god tid på oss. Hun var enig i min vurdering ang glukose belastningstest og mente det er helt bortkastet og noe jeg bør slippe. Termin ble flyttet en hel dag så nå er termin 17 juli.
He he. Akkurat det samme her. Heldigvis har jeg en venninne som venter jente i april, for hun får nemlig et par poser kjoler og rosa tøy :p
 
Back
Topp