dumme lånekassen :(

HøNsElOvIsA!!

Glad i forumet
sendte inn gjeldsbrevet mandag morgen, å hadde håpet de iallefall hadde mottatt det nå, men de har ikke det en gang :( sutre sutre!!!!!!

samme her.. men på min side står det at de kommer inn på konte om 1-2 dager, så håper de kommer inn i løpet av dagen!

ORIGINAL: bollemora

samme her.. men på min side står det at de kommer inn på konte om 1-2 dager, så håper de kommer inn i løpet av dagen!

men jeg syns jo det er rart de ikke har mottatt det etter 5 dager??? når jeg sendte det på morran på mandagen?? kanksje det er blitt borte da.. jeg fikk samme dagen som de mottok brevet sist så er håp for deg :)

i høst tok det ca en uke med meg, fikk høre det var vanlig.. hmm..håper du får pengene snart![:)]

Tenk positivt: Du vet at pengene kommer!

Jeg skal sende inn mitt gjeldsbrev snart, må bare bli frisk fra spysyken først.
Og jeg synes ikke de er dumme, det tar bare litt tid når alle søker og sender inn på en gang.
De er bare mennesker, og alt skal jo registreres på data osv.

Mener det står at det kan ta en ukes tid?

Men forstår at du venter altså, spesielt om det er noe du trenger de pengene til! Håper du mottar de snart!

Jeg sendt inn på lørdag og hadde pengene på konto på onsdag![:)]

ORIGINAL: ~lykkelig med barn~

Tenk positivt: Du vet at pengene kommer!

Jeg skal sende inn mitt gjeldsbrev snart, må bare bli frisk fra spysyken først.
Og jeg synes ikke de er dumme, det tar bare litt tid når alle søker og sender inn på en gang.
De er bare mennesker, og alt skal jo registreres på data osv.

Mener det står at det kan ta en ukes tid?

Men forstår at du venter altså, spesielt om det er noe du trenger de pengene til! Håper du mottar de snart!

jeg er positiv jeg altså, er ikke verdens krise heller :) men er bare redd det har blitt borte i posten.. for de trengs jo snart, å da er det dritt å måtte sende inn nytt

Back
Topp