Nå er jeg lei. Leo har siden Juli hatt prikker over hele kroppen som jeg trodde først var vannkopper, og legen trodde det samme. Men da, etter 3mnd, skjønte han at det ikke var det, siden de ikke hadde gått bort. Vi ble henvist til hudlege i Moss, hvor vi fikk beskjed om at det var atopisk eksem. Ok. Men saken er at det hjelper så absolutt ikke med kortisonsalver, eller noe annet. Prikkene er der, og det blir stadig flere av dem. De er heller ikke tørre. Prikkene er lokalisert på ryggen, hoftene, brystet, litt på magen, litt på rumpa og litt på låra. ALLE STEDENE ATOPISK EKSEM IKKE SKAL VÆRE!!!!!!!!!
Merker jeg blir utrolig frustert av at INGEN har noe svar til hva det kan være for noe. Helsestasjonen og legen min er også veldig klar på at de ikke synes det ser ut som atopisk eksem i det hele tatt!
Leo hadde også mellom Mai og Juli masse petekkier på beina, og fikk også på armene da han var inne å tok blodprøver. Hudlegen sa også at dette ikke hadde noen sammeheng. Men hva vet vel jeg som mor? Hva om det er noe som blir verre om det ikke blir behandla.
Og for å legge til, så er den ingen som har tatt nye blodprøver av Leo siden disse flekkene kom.
Har fått henvisning til en ny hudlege, og venter på time.
Merker jeg blir utrolig frustert av at INGEN har noe svar til hva det kan være for noe. Helsestasjonen og legen min er også veldig klar på at de ikke synes det ser ut som atopisk eksem i det hele tatt!
Leo hadde også mellom Mai og Juli masse petekkier på beina, og fikk også på armene da han var inne å tok blodprøver. Hudlegen sa også at dette ikke hadde noen sammeheng. Men hva vet vel jeg som mor? Hva om det er noe som blir verre om det ikke blir behandla.
Og for å legge til, så er den ingen som har tatt nye blodprøver av Leo siden disse flekkene kom.
Har fått henvisning til en ny hudlege, og venter på time.