Dumme hormoner..

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Er sikkert ikke alene om det.. Mannen min har lan med noen venner. Og da blir jeg såklart 'sjalu' siden han snakker mer med de, enn meg! Enda jeg ikke har noen grunn til å bli det! For det er jo venner han har hatt siden han var liten, og som han ikke har sett på en stund! Vil ikke ødelegge for han. Men har sagt til han at jeg også vil ha litt oppmerksomhet!! Å han prøver så godt han kan.. De driver jo og våker, så heldigvis har jeg fått meg noen timer på øyet. Da det er umulig og få sove i alt dette bråket! Det som gjør det verst er kvalmen.. Æsj!

Noen damer som kjenner seg igjen?.. Håper ikke jeg er såå håpløs..! Dagens utblåsning :):)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns det er litt herlig når mannen reiser vekk til venner, da får jeg slappet av helt alene. Han pleier å ta guttungen med seg. Kjenner jeg trenger å slappe mer av om dagen.

Huff.. eksen min spilte hele tiden... hele tiden og dreit i meg når han gjorde det.. jeg hata han for det. Så kjenner meg igjen i det du skriver. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samboeren min spiller også ganske mye, men det plager meg egentlig ikke. Han blir så masete og klengete hvis ikke :P Nå pleier jeg å spille med han innimellom og da, så det er nesten en felles interesse :)

Men jeg syns absolutt ikke du er håpløs, det er klart det er kjedelig å føle seg oversett når man er gravid og hormonell. Ville ikke tatt det så tungt hvis det bare er en dag eller to da, er nok deilig for samboeren din å ha litt vennetid også, er vel du som er viktigst sånn i det daglige? :)

Huff.. eksen min spilte hele tiden... hele tiden og dreit i meg når han gjorde det.. jeg hata han for det. Så kjenner meg igjen i det du skriver. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Off.. Heldigvis er det bare en dag igjen! Føltes godt når han sovna og samtidig holdt rundt meg. <3

Samboeren min spiller også ganske mye, men det plager meg egentlig ikke. Han blir så masete og klengete hvis ikke :P Nå pleier jeg å spille med han innimellom og da, så det er nesten en felles interesse :)

Men jeg syns absolutt ikke du er håpløs, det er klart det er kjedelig å føle seg oversett når man er gravid og hormonell. Ville ikke tatt det så tungt hvis det bare er en dag eller to da, er nok deilig for samboeren din å ha litt vennetid også, er vel du som er viktigst sånn i det daglige? :)
Det plager meg ikke når han er alene! Da gjør det ingenting! Men han blir så anderledes når han er med kompisene sine! Ja, det er nok veldig godt, for alt jeg vil er at han skal ha det bra. Han gjorde det godt med og sovne og holde rundt meg samtidig :D det føltes godt!

Jeg hadde det sånn når jeg var yngre :P Lett for å bli sjalu på sånt. Men ikke nå. Kjenner at det er sårt når mannen er vekk mye og skrur bil. I en periode var han veldig mye vekk. Ikke sjalu, men trit. Ensom.

-Taster fra appen-

Jeg hadde det sånn når jeg var yngre :P Lett for å bli sjalu på sånt. Men ikke nå. Kjenner at det er sårt når mannen er vekk mye og skrur bil. I en periode var han veldig mye vekk. Ikke sjalu, men trit. Ensom.

-Taster fra appen-
Ja, jeg skjønner hva du mener! Jeg er bare så vandt til å alltid ha hans oppmerksomhet! Så det er så uvant at han snakker så lite med meg. Men han skryter til vennene sine at han skal bli far :') han er såå stolt! (De er bestevenner, så det er greit at de to vet det) hehe :) jeg har også hengt opp bilde på kjøleskapet av ultralyd bilde vi fikk med, og da sa han ' se det er babyen min' haha! Det smelta hjerte mitt! Han lyste opp :) men vi har godt av og savne hverandre litt!

Back
Topp