Merker jeg er litt småforbanna! Leverte inn Macbooken min på service på fredag fordi musa slutter å funke når mac´en blir varm. Idag fikk beskjed om at jeg kunne hente den og at alt var i orden. Feilen var en programvarefeil som ikke gikk på garantien og dermed måtte jeg betale 990,-. Helt i orden det, det var jeg jo klar over på forhånd at jeg måtte betale hvis det var en programvarefeil.
MEN... Feilen er jo søren meg ikke rettet opp i! De har bare reinstallert hele mac´en, og trodd at alt var bra! Samme skjer igjen, musa slutter å fungere når den dritten blir for varm!
Hva skjer nå? Vet jo at de blir nødt til å sende den inn på service og ikke bare sitte på spiserommet på Elkjøp og leke eksperter slik som de gjorde på fredag. Men får jeg tilbakebetalt den 1000-lappen?
MEN... Feilen er jo søren meg ikke rettet opp i! De har bare reinstallert hele mac´en, og trodd at alt var bra! Samme skjer igjen, musa slutter å fungere når den dritten blir for varm!
Hva skjer nå? Vet jo at de blir nødt til å sende den inn på service og ikke bare sitte på spiserommet på Elkjøp og leke eksperter slik som de gjorde på fredag. Men får jeg tilbakebetalt den 1000-lappen?