Dumme elkjøp!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Merker jeg er litt småforbanna! Leverte inn Macbooken min på service på fredag fordi musa slutter å funke når mac´en blir varm. Idag fikk beskjed om at jeg kunne hente den og at alt var i orden. Feilen var en programvarefeil som ikke gikk på garantien og dermed måtte jeg betale 990,-. Helt i orden det, det var jeg jo klar over på forhånd at jeg måtte betale hvis det var en programvarefeil.

MEN... Feilen er jo søren meg ikke rettet opp i! De har bare reinstallert hele mac´en, og trodd at alt var bra! Samme skjer igjen, musa slutter å fungere når den dritten blir for varm!

Hva skjer nå? Vet jo at de blir nødt til å sende den inn på service og ikke bare sitte på spiserommet på Elkjøp og leke eksperter slik som de gjorde på fredag. Men får jeg tilbakebetalt den 1000-lappen?

sorciere_ skrev:
dytter for deg, då eg ikkje har peiling :)

Takk :)

Føler at jeg har betalt for en vare jeg ikke har fått.

sorciere_ skrev:
dytter for deg, då eg ikkje har peiling :)

De har jo tatt betalt for ingenting, så jeg vil tro de fikser den gratis (og skikkelig) neste gang. Men hva loven sier aner jeg ikke.

*lykkeligst* skrev:
De har jo tatt betalt for ingenting, så jeg vil tro de fikser den gratis (og skikkelig) neste gang. Men hva loven sier aner jeg ikke.

Akkurat! De har jo tatt betalt for ingenting. Og samtidig har de klart å endre på passordet! Ååååår, hva søren er passordet da?

Kan du ikke fikse det selv da? Hvilket program er det det er feil på? Kan du ikke slette det programmet og bruke et alternativt program? Eller finnes det kanskje en oppdatering, til programvaren, som fikser feilen?

TralleTrollol skrev:
Kan du ikke fikse det selv da? Hvilket program er det det er feil på? Kan du ikke slette det programmet og bruke et alternativt program? Eller finnes det kanskje en oppdatering, til programvaren, som fikser feilen?

Det er IKKE en programvare feil. De har kjørt recovery på maskinen,  de har reinstallert den og har kun standardinnstillinger nå. 

Men mousepaden er like dum som den var før jeg leverte den.

Nå er jeg mer forbannet over at de byttet passord, og ikke har ført opp det nye passordet i service-papirene! Jeg får jo ikke gått inn og endret innstillinger, eller lastet ned Adobe Flash Player. 

Jeg ville ha snakket med apple og sendt den inn dit så de kunne se på den! Hadde krevd å få pengene tilbake ja, de har jo ikke reparert den! irriterende når det blir sånn...

Kontakt elkjøp og vis at de IKKE har løst problemet, be om å få passordet som sikkert er et standard passord de lager og be om å få pengene tilbake også kontakter du apple og får den levert på et verksted som KAN apple produkter, elkjøp kan ikke stort om noe!!

Jepp, skal kle på mini og få i henne noe frokost får vi ta turen opp til Elkjøp, IGJEN! 

Har forresten prøvd de standard passordene som jeg vet om i allefall, var ikke det.

-Nymphadora- skrev:
Jepp, skal kle på mini og få i henne noe frokost får vi ta turen opp til Elkjøp, IGJEN! 

Har forresten prøvd de standard passordene som jeg vet om i allefall, var ikke det.

Passordet er sikkert "Elkjop" hehe... Sånn forøvrig, så hadde jeg ikke gitt meg i saken, jeg hadde forlangt at de fikset produktet eller at jeg fikk igjen pengene. Gjør de ikke det, så er det ELENDIG service, og det er et verste sånne butikker kan drive med. Gjør dem veldig oppmerksomme på det (hvis de gjør seg vanskelige, vel og merke!).

Back
Topp