Dumme, dumme strømpebukser!

Kari72

Flørter med forumet
Historien om min morgen:

Kjøpte en sånn pen tynn strømpebukse i går, en som hadde spesiell "støtte" og rom for gravide mager (Lindex). DEt var sikkert en lur ting, tenkte lettlurte meg, dyr var den og..

Støtte my ass! [:'(][:'(][:'(]

Den så fin ut før jeg tok den på, med ekstra elastisk mageparti, men da den brede strikken øverst trøkte til godt mot toppen av magen, var det nesten så frokosten kom i retur[:@], og når jeg fikk vrikket den nedover (mens jeg stod i busskø, så sikkert sexy ut)[&:], så den la seg langs undersiden av magan, kom supertrøkket mot blæra istedet. [>:]

Flaks at jeg kom meg på jobb i det hele tatt.
Nå ligger den pent i papirkurven, så får jeg heller fryse på veien hjem.

Får heller satse på de der kiwi-strømpene på salg i str. hundretusen, som Tessa pratet om under bast sitt "Buksene passer ikke.....får gå i bare trusa da"-innlegg.

Arg! (Og hormonene hjelper sikkert på frustrasjonsnivået, ikke sant[;)])

Jeg er sikker på at strømpebukser generelt er en oppfinnelse som en mann har kommet på!! [:@][:@][:@]
Det er absolutt det værste jeg noen gang kler på meg!!!
Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg HATER strømpebukser! [:'(][:'(][:'(]

Jeg kjøpte mammastrømpebukse på lindex... Helt vanlig kjedelig en! Men den var god, den! God plass til magen, og ikke noe støtte her eller der.... Men jeg kjøpte den STOOOOOOR!!!!!!! Eneste var sømmen som gikk tvers over magen. Den var litt irriterende.... [8D]

ORIGINAL: bast

Jeg får faktisk litt klaus i strømpebukser...takler dem ikke for alt i verden.
Må jeg bruke pene strømper så går det i stayups[8|]

HELT ENIG!!! Eier EI strømpebukse og den ligger bakerst i skapet, og jeg er ikke gravid engang[:D] Takk gud for stayups og slikt!!!

Haloooooo! Det er kaldt ute!

ORIGINAL: Kari72

Haloooooo! Det er kaldt ute!

Ja....[8|] Men en tynnstrømpebukse varmer vel ikke mere selv om den går helt opp til magen? Kan gjerne gå i "ull" eller bommullsstrømpebukser men da må de være STORE, kjøper alltid XL eller 46/48 i slike str. bukser hvis jeg må ha.. Og vanligvis bruker jeg str. 38 uansett liksom.. Kjøper man de skikkelig store kjennes de ut som joggebukser nesten over magen.. Men er uansett mest glad i strømper[:D] (laange altså, eller stayups)

helt enig med alle!!! jeg hater finr tynne strømpebukser!! enten sklir de ned ellers så ligger de langt oppe på magen slik at d ser skikkelig stgt ut itilleg til at d er ubehagelig....
Men jeg ELSKER de tykke ull strømpebuksene mine... men de må være løse i livet!!!

Back
Topp