Dumme dumme meg!!

Mibah

Forumet er livet
Jeg har lånt bort tanga mi og alle diesene i dag[:@][:@][:D]
Og typisk nok så sover snuppa, sambo er ute å mekker bil og jeg har SÅ mye inspirasjon, men kommer jo ingen vei uten tanga mi[:(]

Ok, så er det sikkert ei tåpelig unnskyldning, men buhuu!![:(]

men nå har jeg lånt den bort til ei venninne som muligens er på overtid (gravid) og som kjeder seg om dagene mens hun venter så jeg føler jo egentlig at jeg er kjempesnill [:D][:D]

ORIGINAL: ~monicola~

ORIGINAL: Pelota
men nå har jeg lånt den bort til ei venninne som muligens er på overtid (gravid) og som kjeder seg om dagene mens hun venter så jeg føler jo egentlig at jeg er kjempesnill [:D][:D]

Så hun skal "presse" ut ungen? [8|]

Jeg foreslo det da, men hun mente at hun var temmelig dårlig til det siden den enda var inni magen. Så i mangel på muligheten til å trykke ut en baby skulle hun trykke ut noen die cuts[:D][:D]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

hihi!

det er sånn det er ja[:D]
når man ikke har noe så strømmer det over av ideer, men når du sitter med den der i hånda, blir du helt T-O-M[8D][:D]

jupp, hadde tanga vært nede hadde jeg sikkert ikke offret den en tanke engang[&:][:D]

*savne savne*[:(][:D]

Ååå snill du er med venninna di![:)]

Kanskje det er litt scrapping som skal til ja. Jeg scrappa faktisk kvelden før jeg dro på sykehuset for å føde. [;)]
Kanskje hun har godt av å få tankene på noe annet. *kryssefingre*[:)]

dakar vennen
Hadde du kommet hit skulle du fått låne tanga mi!![;)]

ORIGINAL: Sommermamma =)

dakar vennen

du sa jo jeg ikke fikk komme til deg flere ganger[8D][:D]

Får tanga tilbake allerede i dag ser det ut som, så jeg overlever nok[;)][:D]

dakar vennen

haha, var ike det jeg da...du med en masse unnskyldninger over ting du ikke fann igjen..bare for å komme hit igjen!!![:D] da su fann dem, sa jeg,,,ahh,,,bra, då slipper du komme hit igjen!![:)] Men sa ikke at du ikke fikk lov![;)] bare å komme det...[8D]men er vel min tur til å komme til deg nåda vel...?[:D]

dakar vennen

haha, var ike det jeg da...du med en masse unnskyldninger over ting du ikke fann igjen..bare for å komme hit igjen!!![:D] da su fann dem, sa jeg,,,ahh,,,bra, då slipper du komme hit igjen!![:)] Men sa ikke at du ikke fikk lov![;)] bare å komme det...[8D]men er vel min tur til å komme til deg nåda vel...?[:D]

SÅ avslørt altså[:D][:D]
Men klart du skal få komme hit[:D]

Back
Topp