Dumme, dumme Lykkepia ..

Lykkepia

Andre møte med forumet
Ja , det er sånn jeg føler meg , men jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde noe å tape ved å forklare meg og dukke opp og gi en forklaring på hvorfor jeg ble borte..

Da jeg ble borte var det ikke pga en tråd som ble laget angående minusgrader og det hele. Jeg spurte prikken en halvtimes tid før det om de hadde mulighet til å slette meg.

Som sikkert NOEN har skjønt var det fordi jeg ikke hadde det helt godt med meg selv, ikke fordi det er en unnskyldning føler jeg. Jeg slet veldig med en depresjon som de så pent kaller det, jeg var mye hos helsesøster der det er en dame som bruker mye tid på å prate med mødrene. Hun skjønte fort at jeg hadde mer problemer enn jeg innså selv .. Noe jeg NÅ innser..ETTER at jeg har kommet meg!

Jeg aner ikke hva som gikk av meg, men da jeg fant ut dette ville jeg bare isolere meg, jeg ville ikke at noen skulle vite om det og jeg ville ikke at noen skulle forstå meg. Noe dere jentene her inne ofte var flinke til med alle her inne når det gjaldt sånne ting.

Da sa det pang i hodet mitt , og dermed var jeg ute av babyverden... Jeg fant ut at jeg kunne komme meg og ordne opp i ting før jeg dukket opp igjen, så jeg forsto litt mer selv av meg selv..

Jeg har tenkt så masse på dere, og jeg forstår at det er mange som kanskje ikke vil forstå dette, og det forventer jeg heller ikke. Men jeg savner forumet og alt dere jenter gjorde det til.
VIRKELIG!

Jeg har nå kommet meg ut av de vanskelige tingene og takler ting på en helt annen måte. Har fått alt som har skjedd på avstand og har ingen problemer med å takle at vår start som familie ble som den ble. Ser positivt på tingene istedenfor å se det negative. Jeg har jobbet mye med meg selv og er nå mer lykkelig enn jeg noengang har vært!

Håper alt er bra med dere damer!!

hei:)
så koslig å se deg her igjen, har savna å lese om deg og lille Cato!

så bra du har tatt tak i ting å alt er mye bedre nå:)
jeg skjønner veldig godt at ting har vært vanskelig for deg, sliter mye selv også om dagen, å kan bare tenke meg hvordan du med en hjertesyk gutt har hatt det.

Velkommen tilbake, håper du er tilbake for godt?:)

Fint å se at du er tilbake :) Jeg involverte meg aldri i den saken med minusgrader, men skjønner at det sikkert skulle mer til enn det for å slette seg. Sikkert ingen som bryr seg om den saken (sikkert en fillesak) lenger uansett!

Så bra du har fått det bedre med deg selv! Det er jo ikke bare bare å starte en ny familie, i hvert fall ikke når man har ekstra problemer med starten enn det som er "vanlig". Håper du nå nyter resten av permisjonen din nå, og ser positivt på fremtiden!

Du e da ikke dum!!!

Godt å ha deg tilbake! Og godt at du har det bra igjen! Jeg kan lett forstå det ble for mye for deg. sliter og har slitt en del sjøl og etter Felix ble født!

KLEM!

Jeg føler meg virkelig dum , og jeg føler ikke dette var nok til å skulle slette seg..
Jeg føler jo nå at jeg burde forklart meg på forhånd , men det var jo hele poenget med hva jeg slet med, ville ikke at noen skulle vite. Jeg skulle bare være så glad og lykkelig utenpå. Slik var jeg allerede utad på sykehuset. Alle har jo kommentert det nå i det siste! At de ikke forsto det .. Så jeg har nok vært sånn , utenom sytetrådene mine innimellom her.

Takk for forståelsen! Det er ingen fillesak for meg, jeg forstår nå hvor mye dere jenter betydde for min hverdag :)

Så hyggelig å se deg her inne igjen og bra at det går bedre med deg. Veldig positivt at du har fått hjelp til å takle det du har slitt med. Håper alt står bra til med deg og den lille familien din nå og at dere kan nyte tiden fremover sammen. Har vel flyttet inn i det nye huset dere nå?

Jeg har ikke fått noe svar i innboksen :/

Nikki : Ja vips :)

Tuuusen takk! Ja vi har flytta inn i huset og har nå i helga kommet oss helt ordentlig inn :) Jeg har fått kjøpt inn til spisestua og det var siste rom utenom badet , men det kommer de og gjør om for oss pga feil og mangler der.
Så nå er jeg fornøyd med alt utenom det :) Deiiiilig!

Cybele skrev:
Fint å se at du er tilbake :) Jeg involverte meg aldri i den saken med minusgrader, men skjønner at det sikkert skulle mer til enn det for å slette seg. Sikkert ingen som bryr seg om den saken (sikkert en fillesak) lenger uansett!

Så bra du har fått det bedre med deg selv! Det er jo ikke bare bare å starte en ny familie, i hvert fall ikke når man har ekstra problemer med starten enn det som er "vanlig". Håper du nå nyter resten av permisjonen din nå, og ser positivt på fremtiden!

Sign! Godt å ha deg tilbake! :)

Welcome back:)

Koselig å ha deg tilbake og godt å høre at du har fått hjelp med det du slet med. Nå får du bare nyte tiden framover og legge det vonde bak deg.

idabh skrev:
Welcome back:)

hei hei

jeg syns d er kjempe bra at ting er bedre nå. godt at hjelpen du får hjelper.

en annen ting som jeg syns, d er at INGEN har noenting med hvorfor du forlot bv. og syns d er teit at folk "krever" en forklaring. dette er noe som ingen har noenting med. man deler hva man selv ønsker å dele her inne.

Nei det er ingen som har krevd forklaring på den måten, men jeg snakket med noen om at jeg virkelig savnet dere jentene. Samholdet vi hadde! Og at jeg ødela det for meg selv både her inne og med de jeg virkelig hadde god kontakt med.. DET er surt! For fy fanken det ergrer jeg meg over ..

Men nå er jeg tilbake da :) gamle lykkepia , som jeg var før det tørna litt for meg :)

Velkommen tilbake gode du!
Fint å se deg her igjen!
Og så flott at du tok fatt i ting selv for å få det godt igjen!
Ingen her krever noen forklaring, har noen småpauser fra bv selv.
Og sånn går no dagan!! :)

Stor klem til deg

Heisann

Det er godt at du føler deg mye bedre og at du har fått hjelp, det er viktig det.Håper alt er bra med lillemann og familien ellers:)

Back
Topp