Dumme dumme legen

*bolledei*

Elsker forumet
Var hos en helt håpløs turnus lege første kontrollen. Fikk ikke til noe, klarte ikke regne ut termin selv om jeg sa siste mens å at jeg viste ganske sikkert hvor langt jeg var på vei. Gått å ventet på time til oul. Å i dag var jeg innom fastlegen min som turnus legen jobber for. Spurte om hvordan det ble med oul siden han bommet nesten en mnd på termin. Å hun syntes det var så rart jeg ikke hadde fått time enda så hun skulle se når han hadde sendt henvisning. Men nei, , håpløse legen hadde glemt det han. Så hun sendte i dag. Spent på når jeg får time nå da.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

ja, de legene er virkelig noe for seg selv. skjønner ikke helt hvorfor førstegangsfødende bør gå til både lege og jordmor. jeg gleder meg til jeg skal til jordmor i november, så jeg kansje får vite noe. legene mine sier jo ikke en dritt. de tar bare blodtrykk og vil ha urinprøve..

Noen turnusleger er så stressa og ufokusert:P

har heller ikke fått vite når eg skal til ul.. får vite det imorgen. men forhåpentligvis ikke evigheter å vente til datoen da.. visst eg ikke får langt ut i oktober :P ...

Med storebror gikk jeg bare til lege. Men den gangen her skal jeg gå til jordmor også. De har jo litt mere peiling på det her :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Jeg på førstegangskontroll hos en annen lege enn fastlegen min i sommer, og han visste ikke helt hva hcg er, påstod at det skulle fordobles annenhver dag hele svangerskapet (!!). Ikke visste han hva crinone er, blodfortynnende hadde han aldri hørt om, og han var usikker på det meste. Helsekortet mitt er fullt av skrivefeil og feilopplysninger, både om navn på medisiner jeg brukte og hvilke vaksiner jeg har tatt. Så når jeg kommer hjem fra ferie skal jeg rett til fastlegen min for å få rettet opp i det ;)

Høres ut som en sånn lege jeg var hos. Lurer på om han faktisk googlet gravid.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Back
Topp