Dumme dumme brannvarsler

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Vi ble vekket i natt av at røykvarsleren pep ca kl 02:45 :(
Aldri før har jeg sett mannen fly så fort ut av senga.

Den sluttet av seg selv mens mannen for ut i stua for å sjekke om det var røyk noe sted.
Ikke fant vi røyk eller flammer, lette i hele huset.
Det var nå godt det da :)

Så skiftet vi batteri i varsleren i tilfelle det var det som hadde gjort at den slo ut.

Men nei da, kl 03.55 begynner den igjen :(
Mannen hadde da ligget våken siden sist, jeg hadde duppet av litt.
Ingen røyk eller ild denne gangen heller.

Det måtte da vel være selve varsleren det var noe galt med da.
Så vi tok den bort og monterte opp en annen som stod i stua.
Siden det har det vært stille :)
Men ikke mye søvn på oss i natt :(

Huff det må være den verste måten å bli vekket på det der

Jeg kjenner panikken komme bare jeg tenker på det.. for en natt dere har hatt.. håper det neste blir bedre med mere søvn :)

Ubehagelig... Håper du får din skjønnhetssøvn uten forstyrrelser i natt :-)

Know the feeling, vi hadde en brannvarsler som levde sitt eget liv en gang vi også. Ble vekt flere ganger i løpet av natta, og selv om vi visste at det var falsk alarm måtte vi jo sjekke hele huset for sikkerhets skyld! Ikke kunne vi skifte den heller, fordi vi leide leiligheten (på en gård), og det var et brannvarslingssystem som var koblet til hele gården, hovedhus, leiligheter, kårboliger, låve, garasje og alt. Grusom måte å bli vekt på ja!

Nå når jeg har sett litt over de nye innleggene her så blir det en liten sofablund før snuppa kommer hjem fra pappen sin :)
Satser på at denne natta blir bra :)

Uff, jeg hater å bli vekket av brannalarmen om natta. Skjer heldigvis ikke så ofte. Håper dere får en roligere natt nå!

Uff, jeg hater å bli vekket av brannalarmen om natta. Skjer heldigvis ikke så ofte. Håper dere får en roligere natt nå!
Dette var vår første gang og forhåpentligvis siste at vi er blitt vekket av brannalarmen.
Den har ult i tide og tide på dagtid ved matlaging osv.
Men det er noe helt annet å våkne med hjertet i halsen og ikke helt vite hvordan du skal reagere :confused:

Vi opplevde at en vi hadde i kjelleren utløste seg av seg selv.. Kjekt når di er seriekoblet å heile rekka begynner å pipe. Greit når en har son ca 12 stk i heimen.. D var panikk vekking d..

Håper du får sove godt i natt...

Våknet av det selv.. Men det var brannvesenet som knuste vinduene til naboen,alt var røykfullt,flammehav og ekkelt. Værste jeg har vært med på,unner ingen dette :/. Ble evakuert å måtte ligge på hotell,huset så ut som en krigssone etterpå:(. Veldig trist.. Men ingen ble skadet,heldigvis:)

Vi opplevde at en vi hadde i kjelleren utløste seg av seg selv.. Kjekt når di er seriekoblet å heile rekka begynner å pipe. Greit når en har son ca 12 stk i heimen.. D var panikk vekking d..

Håper du får sove godt i natt...
Vi har noen som er seriekoblet også, men akkurat denne var ikke det.
Våknet av det selv.. Men det var brannvesenet som knuste vinduene til naboen,alt var røykfullt,flammehav og ekkelt. Værste jeg har vært med på,unner ingen dette :/. Ble evakuert å måtte ligge på hotell,huset så ut som en krigssone etterpå:(. Veldig trist.. Men ingen ble skadet,heldigvis:)
Huff så ekkelt og få det så nært :(
Brann er mitt verste mareritt, håper jeg aldri noen gang kommer til å oppleve det.

Back
Topp