Dumme cerazette

AB

Forumet er livet
I 7 månder gikk alt strålende på cerazette, har ikke hatt noe problemer med dem.. men så begynte jeg å blø, blødde i 3 uker, så endelig slutta det. Nå har jeg nesten vært fri ei uke, men nå i dag begynte jeg å blø igjen[:@]
Jeg vil ikke mer[:(] å vi som skulle i svømmehallen i morgen[8|]

Cerazette er minipille...

... ja, tenkte jo jeg skulle over på vanlig p-piller, men ammer jo fortsatt.. så må kanskje holde ut litt til...

ikke si sånnt da.. jeg begynner på det merke på mandag jeg... for trionetta har gått ut av produksjon... grrrrr vil vel ikke ha mensen i 3uker jeg vel... grrrrr... har hørt litt rykter om at du kan blø en del av de... stemmer det??

jepp..same problemet hadde eg og for to år sidan...gav opp heile pilla og vart avholdande til eg var ferdig å amme!!! eg gikk på dei i tre mnd"!!!

ikke si sånnt da.. jeg begynner på det merke på mandag jeg... for trionetta har gått ut av produksjon... grrrrr vil vel ikke ha mensen i 3uker jeg vel... grrrrr... har hørt litt rykter om at du kan blø en del av de... stemmer det??

huff.. unnskyld.. jeg hadde 7 månder uten noen ting da.. tror det er veldig forskjellig, noen blør omtrent litt hele tida og noen mister mensen helt.. Håper det går greit for deg!!!

sånn er det her og. trodde jeg fikk igjen mensen for litt over en uke, men det var bare en liten blødning som varte i tre dager...
og nå, en uke etter, blør jeg igjen[:'(]
men jeg har ikke blødd siden jeg begynnte på de før nå da[;)] og tulla er strax 11mnd:)
men kan du ikke se ann litt?? kanskje det går seg til??

Back
Topp