Dumme bh!!!

Dråpe

Elsker forumet
Jeg fikk tak i en kjempe fin ammebh på kappahl, den så faktisk litt fin ut, i forhold til de fleste andre ammebhene...! Og jeg følte meg kjempe heldig!

Men dum som et brød! Den har jo spiler!!![:@] Så etter å ha brukt den bare en dag, har jeg klart å få tette melkeganger! Er ihvertfall det jeg tror det er; er akkurat som en liten og ganske øm klump på ene siden der spilen var, egentlig litt øm på hele siden der...

Leste på ammehjelpen, og hvis jeg ikke er flink å prøver å få den bort kunne det visst bli betennelse...!

Noen som har hatt det før? var det i så fall vanskelig å få de bort?

Noen som trenger en dum amme bh!!?[&:][:@]

fikk nesespray på sykehuset, funket kjempebra

Bruk jordnøttolje og massèr!

Tror jeg har den samme bh'en.... kanskje best å ikke bruke den da...

Takk for svar[:)] her skal det ammes og masseres til den store gullmedaljen[;)] Annbefaler ikke bh med spiler nei, men det er visst noen som kan bruke det- ikke meg tydeligvis...

Jeg har ogso kjøpt to stk der...men bruker de kun til reserve....når de andre er til vask...hun i butikken mente jeg ville bli så fornøyd.....men der tok hun feil...hehe... har kjøpt to på bogerud tekstil....de er jeg kjempe fornøyd med uten spiler[:D]

[:)] Har bestilt meg to ammebher fra H&M, skal dra å hente de på posten etterpå! Håper de er gode ihvertfall[:)]

jeg bruker de med spiler fra Kapp Ahl..fungerer bra på meg.

Back
Topp