hissigproppen Forumet er livet 29 Mai 2008 #1 Får jo ikke trena på ligge på magen og styrke nakken når hun bestemmer seg for å rulle [&:]
hissigproppen Forumet er livet 29 Mai 2008 #2 ORIGINAL: 3 stars E ikkje gammle før di veit ka di vil, å værre blir det[;)][:D] He he, la meg leve i illusjonen min her om at hun alltid kommer til å høre på mamma'n sin [:D]
ORIGINAL: 3 stars E ikkje gammle før di veit ka di vil, å værre blir det[;)][:D] He he, la meg leve i illusjonen min her om at hun alltid kommer til å høre på mamma'n sin [:D]
lenemor Forumet er livet 29 Mai 2008 #3 rull sammen håndklær og legg under teppet på hver side av henne, så klarer hun ikke å rulle over på ryggen
rull sammen håndklær og legg under teppet på hver side av henne, så klarer hun ikke å rulle over på ryggen
hissigproppen Forumet er livet 29 Mai 2008 #4 ORIGINAL: lenemor rull sammen håndklær og legg under teppet på hver side av henne, så klarer hun ikke å rulle over på ryggen lurt tips! Skal huske på det neste gang vi øver nakken! MEn syns hun er litt søt når hun ruller også, he he..[:D]
ORIGINAL: lenemor rull sammen håndklær og legg under teppet på hver side av henne, så klarer hun ikke å rulle over på ryggen lurt tips! Skal huske på det neste gang vi øver nakken! MEn syns hun er litt søt når hun ruller også, he he..[:D]