dum nyskjerrighet?

x1xBitzyh

Forumet er livet
jo saken er det at jeg lurer på om det er dumt å skrive en privat post til eksen min på facebook....? Han har altid sagt at når det er slutt så er det slutt, og det godtar jeg, men jeg lurer fært på åssen det går med han! Ehm... damn you nyskjerrighet..![8D][8D]

Lenge siden det ble slutt da?

ORIGINAL: Helene M

Lenge siden det ble slutt da?

snart 4 år siden... så det er jo en stund siden kan du si!

jeg ville heller skrevet på veggen hans jeg, så er det åpent og ikke noe "lureri"... bare spør hvordan det går

ORIGINAL: lenemor

jeg ville heller skrevet på veggen hans jeg, så er det åpent og ikke noe "lureri"... bare spør hvordan det går

Fire år siden.. Ja da hadde jeg sendt en melding ja. Det er jo kjempelenge siden...[:)]

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

Ja jøss, jeg hadde sendt!
Ihvertfall om du har han som venn på facebook... da har dere jo liksom godkjent å ha litt kontakt.
(jeg slettet nettopp mine ekser fra facebook, fordi min nysgjerrighet var stilt og jeg likte ikke tanken på at de kanskje snek anonymt inne på profilen min)

han er ikke vennen min på facebook... søkte han opp for å se om han var der og det var han.. hadde en sær drøm om han i natt så derfor jeg ble nyskjerrig på hvordan han hadde det...![&o]

ja herlighet, skriv en mail vel, ikke noe krise det vel:)

ORIGINAL: lykkeligmamman

ja herlighet, skriv en mail vel, ikke noe krise det vel:)

Back
Topp