dulting i magen?

Veronica_82

Forelsket i forumet
Noen av dere som har kjent litt dulting i livmorområdet? Jeg har kjent litt dulting/små dytt hver dag i dager nå. Skjønner jo at det ikke kan være babyen som sparker, men hva er det? Jeg har vært gravid en gang før og det minner veldig om babyspark.

Når i svangerskapet er det vanlig å kjenne bevegelser? Er det i uke 15? Husker ikke jeg..

jeg har vært gravid før, og vet hvordan spark føles ut, og leamus i magen føles akkuratt likt. Masse slikt enda jeg, så rart å tenke på at snart er det ekte igjen.

Er litt forskjellig når man føler noe, jeg husker jeg følte noe rart når jeg lå på magen rundt 16 til 19 uker, og fant ut like etterpå at det var lille junior som sparka/dytta, var også i uke 19 jeg og mannen kjente første tydelige spark utenpå magen, men det tok laaaaaaaaang tid før det kom igjen

Ja det er nok leamus. Har hatt det før, men det er lenge siden...så rart at det kom igjen nå som jeg nettopp har blitt gravid. :)

kan det være at musklene oppfører seg litt annerledes, kan jo få fler kramper i legg f.eks ?

Men du kan laaaate som at det er spiren som beveger seg[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Men du kan laaaate som at det er spiren som beveger seg[:)]

[:D][:D][:D]

Back
Topp