dult i magen??

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Sto opp ista, også var jeg litt ustødig så jeg mista balansen der jeg sto rett ved siden av stellebordet, så tok meg for, men albuen kom litt hardt borti magen... dem tåler vell det? han hikka når det skjedde men stoppa med det da, så han vart nu skremt i alle fall... men ikke kjent noe til han etter det, men det er jo bare 20 min sia da... får kjenne utover dagen!!

ORIGINAL: Lillemoor

Ja de ligger vel ganske godt beskytta inni der og skal vel tåle såpass trodde jeg? [8|]
Men skal ikke si sikkert ..

Hehe, ja mener egentlig at den gjør det. Når babyer tåler at jordmora knør skikkelig på magen(synes de er hardhent) så tåler den vell ett dult fra albuen når jeg tok meg for.. også tåler de jo UTVENDIG snuing, og da blir det jo brukt makt..

nej nej, sikkert ikke noe å være bekymra for, men man blir litt usikker :-P

Trur nok ikke det er noe farlig, Bare tenk på å hard enkelte jordmødre og leger kan klemme på magen for å kjenne etter div. Og ikke minst når det er snakk om snuing av babyen i mors liv..Så de tåler en del.. Og det var vel bare snakk om et litt hard dult, en annen ting er det når det er et slag eller direkte fall på magen, men de sier jo at det er beder å dette rett på magen enn på rompa når man er gravid å..

som andre sier her!! så hardhendte som noen leger og jordmøødre er så tror jeg nok den tåler det ja!!
den tåler jo til og med å bli snudd og DET er jo nesten et under[8D]

Back
Topp